objavi na
pozareport.si

forum

Posli & finance

Sreda, 19. september 2018 ob 07:01

To pa je novinarstvo! (Zakaj) novinarji Siola danes prepisujejo članke Bojana Požarja, objavljene že pred volitvami?!
Saj ni tak problem, da zgodbo dobesedno prepišejo brez navedbe vira, bolj problematično je dejstvo, da so pred volitvami o tem molčali, saj bi, ne nazadnje, lahko že takrat prepisovali. A zaradi volitev in imen vpletenih si tega očitno niso upali ...
Bojan Požar

Odpri galerijo

To je del dokumentacije iz afere "DUTB - KLI Logatec", ki smo jo razkrili že 5. aprila letos.

5. aprila smo na tem portalu objavili članek z naslovom "Dejstva, dokumenti, KLI Logatec. Tako se pleni na slabi banki, ki jo vodi zaupnik Mira Cerarja. Milijon pri poslu". Šlo je res za ekskluzivno zgodbo, natančno podprto z avtentičnimi dokumenti - o tem, kako je vodstvo slabe banke (DUTB), na čelu s predsednikom upravnega odbora Miho Juhartom, sicer osebnim prijateljem prejšnjega predsednika vlade, danes pa ministra za zunanje zadeve Mira Cerarja, prodalo del zemljišča poslovne cone propadlega podjetja KLI Logatec švicarski družbi Lonstroff, za potrebe japonske multinacionalke Sumitomo Rubber Industries, kjer Japonci zdaj gradijo tovarno medicinskih elastomerov. Toda prodaja zemljišča Japoncem je bizarno šla prek majhne lokalne nepremičninske agencije Svet Re, d. o. o., kjer pa je "nekdo" z razliko v ceni samo ob prodaji tega zemljišča pobasal okroglih milijon evrov. Vse ostale podrobnosti so zapisane v našem članku, pogodbo pa je v imenu slabe banke podpisal (zdaj že bivši) izvršni direktor DUTB Janez Škrubej, ravno takrat tudi kandidat za novega člana uprave Nove Ljubljanske banke, ki je, spomnimo, Cerarjeva vlada ni in ni hotela prodali ali privatizirati, kljub zavezam, ki jih je Slovenija dala Evropski komisiji.

Da gre pri opisanem poslu za krajo davkoplačevalskega denarja, da gre za neposredno odgovornost vlade, saj je vlada tudi skupščina slabe banke, in da so tako rekoč direktno vpleteni ljudje blizu Cerarja, je bilo po objavi našega članka vidno - kot pravimo - že iz satelita. Toda nihče od večinskih medijev, niti Siol.net, članka ni povzel niti nadaljeval, medijski embargo pa je brez najmanjšega dvoma nastal zato, ker so bile kmalu parlamentarne volitve, to, kar se je dogajalo s tem poslom, pa bi neposredno škodovalo Cerarju, njegovi stranki SMC pa tudi celotni tedanji vladni koaliciji.

Mimogrede, Japonci so za investicijo v Logatcu na predlog gospodarskega ministra Zdravka Počivalška dobili tudi 4,8 milijona evrov državne subvencije. Na ministrstvu za gospodarstvo in tehnološki razvoj je to operacijo z Japonci sicer vodil državni sekretar Aleš Cantarutti, znan tudi po svoji dokaj sporni vlogi v primeru Magne Steyr in projekta Magna Nukleus v občini Hoče-Slivnica.

Tudi policija, ki se je kasneje - očitno zaradi v nebo vpijočega izginotja davkoplačevalskega denarja - vendarle zganila, ni šla v hišne preiskave na sedežu slabe banke niti na sedežu podjetju Svet Re, avtorja teh vrstic pa so neuradno kontaktirali posamezni člani vodstva DUTB in ga, ne boste verjeli, naprošali za objavljene dokumente, ker da jih na slabi banki nimajo, radi pa bi začeli z revizijo tega posla. Zdaj naj bi "ta afera že nekaj tednov tresla DUTB", kjer naj bi delali "ustrezne notranje postopke", revizijo pa dela mednarodna revizorska hiša Ernst & Young.

In danes, mesece kasneje, glej ga, zlomka, varno po junijskih parlamentarnih volitvah in takoj po nedavnem formiranju nove vlade Marjana Šarca, se na spletnem portalu Siol.net pojavi članek z naslovom "Nova afera slabe banke: kdo je služil z zemljišči za tuje naložbe?", ki ga spišejo novinarji Primož Cirman, Tomaž Modic in Vesna Vuković (vir). No, ne spišejo, ampak skoraj dobesedno prepišejo - naš članek s 5. aprila, vključno z objavo enakih dokumentov.

Da bi se izognili navedbi vira, od kod so prepisali članek, omenjeni novinarji v članku preventivno zapišejo, da so dokumente pridobili "že spomladi". Kar pa, če to drži, zgolj potrjuje naslov in podnaslov članka, ki ga pravkar berete ("Saj ni tak problem, da zgodbo dobesedno prepišejo brez navedbe vira, bolj problematično je dejstvo, da so pred volitvami o tem molčali, saj bi, ne nazadnje, lahko že takrat prepisovali. A zaradi volitev in imen vpletenih si tega očitno niso upali ...), da si Cirman, Modic in Vukovićeva afere "DUTB - KLI Logatec" pred volitvami niso upali ali smeli objaviti. Eno ali drugo pa dokazuje obupno stanje slovenskega novinarstva.

Kdo tu koga ščiti in zakaj, pa lahko samo ugibamo?!

ZAKAJ ŠELE DANES?

KER SE ZDAJ ZAČENJA NOVI SPOPAD ZA DUTB IN SDH

In zakaj njihova objava šele danes. Zato, ker se zdaj, po oblikovanju Šarčeve vlade, začenjajo novi hudi interni spopadi znotraj tranzicijske levice za prevlado nad upravljanjem preostalega državnega premoženja, torej slabe banke in Slovenskega državnega holdinga, kjer pa so ključni akterji tudi pravi zakulisni naročniki številnih novinarskih storitev, vključno s posebnimi objavami novinarjev Primoža Cirmana, Tomaža Modica in Vesne Vuković. Cirman, Modic in Vukovićeva pa v igro za prevzem odgovornosti za izginotje enega milijona evrov v aferi "DUTB - KLI Logatec" zdaj vlečejo javnosti neznanega visokega uradnika iz slabe banke Andreja Lazarja, direktorja upravljanja nepremičnin, namesto Škrubeja, podpisnika spornih pogodb, in seveda predsednika upravnega odbora slabe banke Juharta.

Najnovejše prihajajoče spopade za DUTB in SDH na podlagi afer, ki pa se jih ni smelo objavljati pred volitvami, saj bi lahko ogrozile volilno zmago (beri: novo vlado) tranzicijske levice, je ista novinarska četica (Cirman, Modic, Vukovićeva), za katero se med poznavalci zelo dobro ve, da jo obvladuje Borut Jamnik, predsednik uprave Modre zavarovalnice, na Siolu začela že petimi dnevi, ko se je na tem portalu nenadoma, iz ljubega miru, pojavil daljši zapis o "življenjskem slogu" razvpitega poslovneža Igorja Jurija Pogačarja v osebnem stečaju, ki naj bi lobiral nove člane uprave SDH (vir).

Mimogrede, spomnimo: Primož Cirman, Tomaž Modic in Vesna Vuković so bili prej zaposleni na časopisu Dnevnik, ki ga obvladuje "znani tajkun" in prvi človek DZS Bojan Petan, Cirman pa je bil nekaj časa celo član nadzornega sveta Dnevnika in tako "nadzoroval" tajkuna Bojana Petana ...

Razkritje:

Avtor teh vrstic se opravičuje za naslov tega članka, ker je izjemoma osebno zapisan v tretji osebi ednine.

Poglejte si tudi zadnjo oddajo #Faktor.com na TV3:

Sorodne vsebine

Galerija slik

Teme
primož cirman Vesna Vuković tomaž modic Siolnet DUTB slovenski državni holding KLI Logatec miro cerar SMC zdravko počivalšek Miha Juhart borut jamnik Modra zavarovalnica Longstoff Svet Re Sumitomo Rubber Industries Janez Škrubej nova ljubljanska banka Igor Jurij Pogačar Bojan Petan Časopisna hiša Dnevnik DZS Andrej Lazar Evropska komisija Ernst Young marjan šarec Vlada Aleš Cantarutti magna steyr

objavi na pozareport.si

Zadnji komentarji

Prijatelji

Mira žugeljSašo LapNika PercHiše Natura Ludvik Romšak s.p.Dejan GavrilovićAna VukovičAlenka MedičGoran GerasimovićStefania BojićErnest SkrjanecLaščan ZlatorogBranko GaberTV3 Medias

NAJBOLJ OBISKANO

To pa je novinarstvo! (Zakaj) novinarji Siola danes prepisujejo članke Bojana Požarja, objavljene že pred volitvami?!