objavi na
pozareport.si

forum

Mediji

Sobota, 25. maj 2019 ob 06:52

Te dni napeto tudi v medijih. Ko jih jezni Petrič postroji na Delu, na Planet TV pa spopad med Travnom, Jarcem in Mayerjem.
Stojan Petrič naj bi imel dovolj tega, da se vsi delajo norca iz njega, kakšen časopis ima ...
Bojan Požar

Odpri galerijo

Petrič naj bi jezno pridrvel na Delo in postrojil vodilne. Češ, rezultati so porazni, sledi rezanje stroškov.

KONSOLIDACIJA MEDIJSKE SCENE (III.)

V senci oziroma zakulisju volilne kampanje pred evropskimi volitvami je te dni skrajno napeto tudi v posameznih medijskih hišah. To so nekatere podrobnosti:

- Po navedbah virov iz časopisne hiše Delo je Stojan Petrič, lastnik Dela in Kolektorja, pred dnevi jezen pridrvel v stavbo Dela na Dunajski cesti 5 in postrojil vse vodilne, glavnega direktorja Andreja Krena, glavno direktorico Natašo Luša, odgovornega urednika časopisa Delo Uroša Urbasa, ter vpil nanje. Da so rezultati Dela porazni, da pri poslu ni imel nobene koristi od njih, da se ne bo nikomur več prilizoval in, pozor, da ima dovolj tega, da se vsi delajo norca iz njega, kakšen časopis ima ... Potem jim je naročil cost cotting (rezanje stroškov), načrt pa mora biti narejen do jeseni, sicer letijo.

Petrič naj bi sicer po naših informacijah tudi končno ugotovil in pogruntal, da so ga Martin Odlazek (Salomon, d. o. o., Media24), Uroš Hakl (Večer) in Leo Oblak (nekdanji večinski lastnik radijske mreže Infonet Media - vir) s svojimi najnovejšimi potezami konsolidacije medijev "malo izigrali". Tiskarna Delo med drugim tako ne bo več tiskala časopisa Večer. Toda še nekaj dni nazaj se je na spletni strani Dela zgodilo, da so po treh urah izbrisali članek o pozivu okoljevarstvenega združenja Rovo, naslovljenega pristojnim državnim organom, da morajo preklicati obratovalna dovoljenja sporni in do okolja škodljivi Odlazkovi sortirnici odpadkov v Lenartu. In verjetno ni dvoma, da so članek na Delu umaknili zato, da bi ugodili Martinu Odlazku.

Uroš Urbas pa se medtem po Delovi stavbi kakor hvali, da je on "odnesel" Rudolfa Skobeta, pred kratkim odstopljenega predsednika uprave Telekoma Slovenije, in da je zdaj na vrsti Tina Česen, direktorica Telekomove hčerinske medijske družbe TSMedia (Planet TV in Siol.net), pa je on svoje opravil.

TRAVEN RAČUNA(L) NA LMŠ, SMC NAJBOLJ PROTI

				Mirku Mayerju naj bi Blaž Jarc poskušal ukiniti oddajo Argument.			Mirku Mayerju naj bi Blaž Jarc poskušal ukiniti oddajo Argument.

Na Planet TV pa je izbruhnil spopad med Bojanom Travnom, Blažem Jarcem in Mirkom Mayerjem za funkcijo odgovornega urednika Telekomove televizije Planet TV in spletnega portala Siol.net, ki jo zdaj zaseda Jarc. Toda spopad te trojice ima tudi posebne osebne in politične dimenzije. Bojana Travna (prej Kanal A in TV Slovenija, je pa tudi lokalni politik v Bohinju) je namreč na Planet TV za svetovalca pred kratkim pripeljal Jarc, Mayer in Jarc pa sta bila donedavnega tudi velika prijatelja. No, zdaj naj bi se vse to razletelo, saj naj bi Jarc poskušal Mayerju celo ukiniti oddajo Argument. Pri tem naj bi Traven računal na podporo Liste Marjana Šarca, imenovanju Bojana Travna za urednika, kar naj bi hoteli potihoma izpeljati te dni (in to naj bi uredila prej omenjena Tina Česen), pa naj bi najbolj nasprotovala SMC. Na politični sceni je bilo včeraj, zadnji dan pred današnjim volilnim molkom, sicer slišati, da se to ne bo zgodilo, med vladno koalicijo pa, da bi moralo imenovanje novega urednika Planet TV priti celo na kadrovski kolegij generalnih sekretarjev vladnih strank, saj gre vendar za paradržavni medij ...

Poglejte si tudi zadnjo oddajo #Faktor.com na TV3:

Sorodne vsebine

Galerija slik

Teme
stojan petrič časopisna hiša delo Uroš Urbas planet tv telekom slovenije Tina Česen Mirko Mayer Blaž Jarc Bojan Traven

objavi na pozareport.si

Zadnji komentarji

borut rojc

2019-06-18 10:36:10


Verodostojnost novinarke Šetinčeve, ki se napaja in jadra na krilih globoke države je nikakršna. Ljubši mi je bil njen nekdanji tresoči, negotovi glas, boječ pristop in tiha želja, da bo nekoč pomagala svet spreminjati na bolje. Ljudje, ki pa imajo že med ožjimi družinskimi člani takšne, ki ne znajo pojasniti od česa živijo, pač težko komu kaj očitajo. Soprog omenjene novinarke je eden teh privilegirancev režima, zato imata zakonca kazenske ovadbe in tožbe, s katerima rada opletata, vedno skrite kot asa v rokavu, če bi kdo zamajal družinski standard in ogrozil kontinuirani priliv dohodkov. ..Relativiziranje in zanikanje grehov in zablod tzv. murgelske politike vodenja države , so v tem mandatu totalno nesposobega cirkusanta, še posebej izrazite. Propagandna mašinerija dominantnih, provladnih medijev, v tem pogledu izkrivljanja zdravstvenega stanja države, opravlja res mukotrpno delo, večje od marsikaterega resorja vlade, ki obstaja zgolj zato, ker je obstajal že prej, da imajo ljudje pač službe. Bančne luknje torej ni, vsaj omembe vredne,niti čakalnih vrst in v njih umirajočih v zdravstvu, nezakoniti migranti so le fikcija in prividi zlonamernih, izloiranost države zgolj navidezna, direktorji in podjetniki se ubijajo sami zaradi nesposobnosti in ne zaradi prevar in pritiskov mafije, teh, s katerimi tudi Mile in Mojca rada srkneta kavo, nedolžni ljudje se javljajo sami, da bi šli v zapor namesto umazanih in zlih. Naredijo te , po klasičnem ruskem modelu, neprištevnega, če imaš drugačno mnenje od večine, ki pa, po indijancu Damjaniču, mafijski ustroj države, torej vlado cirkusanta, podpirajo. Niso vsi neumni, ki mislijo tako, mnogi, kot gospa Šetinčeva, živijo zelo dobro. Večina ljudi v tej državi dlje od svojega nosu in svoje polne riti, itak ne vidi in čuti. Kot sem ob priliki omenil znancu iz Lions kluba ; naredili ste reveže, zdaj prirejate dobrodelne akcije zanje. Dvakrat ste jih ubili.
Istok Potočnik

2019-06-18 10:07:46


Včeraj sem poslušal Šušteršiča in se mi je vse skupaj zdelo precej realno. V začetku je lepo pokazal na temeljne vzroke za bančno luknjo. Finančna kriza, normalna kreditna tveganja in zlorabe pri dodeljevanju kreditov, ki niso bili vrnjeni. Ti trije vzroki so sicer znani ves čas, ni pa znano koliko je vsak posamezno težek. Mene zanima ravno to. S prvima dvema se nima smisla preveč obremenjevat, ker sta doletela večino bank v Evropi in svetu, tretji pa predstavlja kriminal. Ker je nlb bila državna banka, ker se je to dogajalo v času po našem prehodu v povsem drugačen sistem iz sistema družbene lastnine, bi bilo normalno, da imajo prebivalci Slovenije pravico izvedeti, kdo so tisti, ki so se okoristili z nevrnjenimi krediti, dobljenimi s kaznivimi dejanji. Mislim da je nlb to tudi ugotovila, da so bile podane mnoge ovadbe. Pregled kreditnih map ni nek strašen strokovni problem, problem bodo imela sodišča z dokazovanjem naklepa. Torej z predalčkanjem, kam spada nek kredit. Ali v poslovno tveganje, ali v kriminal. Pa tudi to niti ni tako pomembno. Ljudje v zaporu samo bremenijo proračun, he,he. Pomembno bi bilo izsledit ta kriminalno prodobljen denar in ga vzet nazaj. To se pa ne bo zgodilo, ker so ti krediti, tako domnevam, pobarvani z vsemi političnimi barvami. Zdaj pa seveda v tem kalnem morju lovijo vsi, da iztisnejo čim več. Nadaljevanje pa je seveda pokrivanje te luknje. To je strokovno malo trši oreh, vendar bi ga politično neobarvan strokovnjak gotovo zmogel streti. Črvi so vrženi na gnojišče, kokoši so se že zapodile, he,he.
slavko pezdir

2019-06-18 09:47:34


Izvrstna analiza nekdanjega finančnega ministra dr. Janeza Šušteršiča, ki postavlja kvazidokumentarni tendenciozni populistični prispevek Mojce Pašek Šetinc (ki, ne po naključju, nosi priimek po zloglasnem lobistu podzemlja "globoke države" Miletu Šetincu) Brezno na TV Slovenija v vrsto agitacijsko-propagandnih populističnih ponaredkov iz poraznega "brezna" slovenskega medijskega, strokovnega in etičnega neprofesionalizma. Državna TV Slovenija je s tem televizijskim pamfletom javno in demonstrativno prestopila med pristran(kar)ske zagovornike in kibice tajkunov, banksterjev in drugih "kreativnih" soustvarjalcev "bančnega kraterja" ter med najbolj zadrte zagovornike in eksponente mafijsko organiziranega politično-kriminalnega podzemlja "globoke" oziroma "ugrabljene države". Servilno "poslanstvo" Mojce Pašek Šetinc je s svojim nedeljskim šovom pod naslovom Politično na TVS 1 nadaljevala tudi Tanja Gobec s krčevitim in nesproščenim intervjujem z nekdanjo premierko Alenko Bratušek in nekdanjo viceguvernerko BS dr. Meiro Festić, kjer je ves čas po "štrebarsko" sledila tendencioznim tezam in "sporočilom" iz dokumentarca kolegice Pašek Šetinc ter se nikakor ni dala "zmesti" popolnoma drugačnim in povsem prepričljivim pojasnilom ter razlagam nekdanje premierke Vlade RS in nekdanje viceguvernerke Banke Slovenije. Gostiteljica nedeljskega političnega šova na TVS 1 je še enkrat potrdila katastrofalno profesionalno napako in slabost svojega ceha, da niso sposobni prisluhniti kompetentnejšemu sogovorniku ali sogovornici in ga razumeti ter se sproti prilagoditi svežim informacijam in sporočilom, ki jim jih pred javnostjo zaupa sogovornik oz. gost intervjuja. Več kot zaskrbljujoče je, da nam uredništvo Informativnega programa državne TVS pod vodstvom Manice Janežič Ambrožič vsiljuje tako politično, strokovno in etično pristranske prispevke ter skuša tako enostransko in navijaško posegati v aktualne gospodarske in družbene problematike.

Prijatelji

Sašo Lapnaprimer JanezNika PercHiše Natura Ludvik Romšak s.p.Dejan GavrilovićAna VukovičAlenka MedičGoran GerasimovićStefania BojićErnest SkrjanecLaščan ZlatorogBranko GaberTV3 Medias

NAJBOLJ OBISKANO

Te dni napeto tudi v medijih. Ko jih jezni Petrič postroji na Delu, na Planet TV pa spopad med Travnom, Jarcem in Mayerjem.