objavi na
pozareport.si

forum

7 dni v tednu

Sobota, 3. avgust 2019 ob 10:39

Zaradi suma nezakonitega imenovanja Vide Žurga in Rolanda Žela zahteva za dostop do biografij, zapisnikov in sklepov
... Telekom Slovenije je veliko podjetje v državni lasti in imenovanja vodilnih morajo biti zakonita.
7 DNI V TEDNU

Odpri galerijo

Vida Žurga

(Petek, 18. oktober) Ker obstaja resen sum, da sta bila članica uprave Telekoma Slovenije Vida Žurga in novi direktor TSmedia in Antenna TV SL Roland Žel na njuni delovni mesti imenovana nezakonito, gre pa za podjetja v državni lasti, na Telekomu Slovenije pa so se glede tega praktično zavili v molk, smo prek njihovega pooblaščenca za dostop do informacij javnega značaja (IZJ) poslali zahtevo do naslednjih relevantnih podatkov:

- CV Vide Žurga in Rolanda Žela pri kandidaturi za članico uprave Telekoma Slovenije in direktorja TSmedia in Antenna TV SL.
- Zapisnike pristojnih komisij za imenovanja in zapisnike nadzornega sveta Telekoma Slovenije, ko je obravnaval imenovanje Vide Žurga.
- In vso ostalo dokumentacijo Telekoma Slovenije, povezano z imenovanjem Vide Žurga in Rolanda Žela.

Odgovore IZJ na Telekomu Slovenije pričakujemo v kratkem.

... V imenu države: primer Infra, d. o. o.

(Četrtek, 17. oktober) Lista Marjana Šarca tudi po odhodu Braneta Kralja in prihodu novega generalnega sekretarja Tomaža Simetingerja kadruje po enakem principu, pod mizo, češ, direktor lahko ostane, vendar mora zaposliti "vsaj enega našega". To se pravkar dogaja v javnem (državnem) podjetju Infra, d. o. o.iz Leskovca pri Krškem. Tam naj bi LMŠ sprva želela zamenjati direktorja Vojka Sotoška in za direktorja postaviti svojega strankarskega operativca Dejana Kmetiča. Toda Kmetič za direktorsko mesto ne izpolnjuje pogojev, beri: nima ustrezne izobrazbe, zato naj bi se LMŠ dogovorila s Sotoškom, da sicer lahko ostane direktor (in ravno danes naj bi Šarčeva vlada omenjenemu Sotošku potrdila nov mandat?!), vendar mora za svojega svetovalca zaposliti - Kmetiča. Ker pa Kmetič za mesto svetovalca uprave nima ustrezne izobrazbe (zahtevana je 7. stopnja izobrazbe), bodo morali tudi za to njegovo zaposlitev spreminjati interne akte javnega podjetja.

... V imenu države in za dvojno porcijo oglasov Telekoma Slovenije.

(Torek, 15. oktober) Poglejte, kako posamezni novinarji Reporterja lažejo o Bojanu Požarju. Zavestno, načrtno, podlo. Igorju Kršinarju, ki gonjo zoper ustanovitelja tega portala z nešteto bizarnimi članki zganja že nekaj časa, se je namreč zdaj, spet z lažmi, pridružil še drugi novinar Reporterja - Nenad Glücks. Razmišljajo pa takole: vemo, da ni res, da gre za laži, ampak pomembna je diskreditacija in nekdo bo že verjel. Tako je Glücks v zadnji številki Reporterja (št. 41) v daljšem članku o lobistu Franciju Zavrlu pisal tudi o Bojanu Požarju, saj veste, v slogu, en dan na Reporterju brez napada na Požarja je izgubljeni dan. Glücks je izkoristil lažno poročanje Vladimirja Voduška o tem, da naj bi Požar pred časom zaradi Zavrlove intervencije in oglasov Mercatorja preprečil oddajo Faktor na temo - Mercatorja:

Vir: TopNews.si Vir: TopNews.si

Vendar to ni (bilo) res, saj je ta oddaja absolutno bila (14. junija 2018) in je še vedno na Youtubu in celo na Wikipedii (vir):

Vir: Faktor na TV3, 14. junij 2018 Vir: Faktor na TV3, 14. junij 2018

Po tem zapisu pri Vodušku se mi je pisno oglasil tudi Rado Pezdir, češ, kakšne fore so pa to, saj je ta oddaja - bila. No, nekaj tednov kasneje, te dni, ko je pač treba vsak dan nekaj objaviti proti Požarju, je Voduškovo lažno zgodbo mirno povzel še Nenad Glücks. Da je šlo za načrtovano in podlo objavo novinarja Reporterja, dokazuje tudi dejstvo, da je Glücks pri svoji objavi izpustil ime Rada Pezdirja, ker Pezdir piše za Reporter, čeprav bi lahko tudi pri Pezdirju preveril, ali je to, kar piše piše Vodušek, res ali ne. Pa ni, kot tega tudi ni preveril v javno dostopnem arhivu oddaje Faktor, ker bi mu "zgodba" potem padla. In je takole večkrat ponovil Voduškove laži, celo v najavi svojega članka oziroma pri najavi nove izdaje revije Reporter:

Da posamezni novinarji Reporterja po novem tako lažejo o Bojanu Požarju, seveda ni naključje. Revija Reporter, ki jo lastniško obvladuje tajkun Martin Odlazek, sodi v medijsko in politično agendo državnega sekretarja za nacionalno varnost Damirja Črnčeca, ki - po razkritju afere Westinghouse in Lepa N. - počne vse, da bi "v imenu države", kot radi pravijo na vrhu Liste Marjana Šarca, uničil Požarja. Del novinarjev Reporterja se je temu pridružil, plačilo za takšno zavrženo početje pa že sledi tudi v podvojenem oglaševanju Telekoma Slovenije na - reviji Reporter. Po dva celostranska oglasa na številko ...

... Sova se brani z ovadbami

(Ponedeljek, 14. oktober) Revija Mladina oziroma novinar Mladine Borut Mekina sta prva, ki sta javno objavila polno ime in priimek N. H., zvezdnice Šarčeve afere "Šarčeva prijateljica Lepa N.". To se je zgodilo prejšnji petek, 11. oktobra, v Mladini številka 41, na strani 24 in 25, njeno ime pa je Mekina objavil tudi na twitterju. Glede na to, da je spletnemu portalu, ki ga pravkar berete, Sova pisno zagrozila s kazenskim pregonom, če bi izdal ime agentke N. H., saj naj bi šlo za izdajo tajnega podatka, za kar je zagrožena kazen do treh let zapora, bo zanimivo videti, kaj se bo - v tej zvezi - dogajalo z Mladino in Mekino. Izdaja tajnih podatkov se sicer preganja po uradni dolžnosti in za to niso potrebne nobene posebne kazenske ovadbe.

				Revija Mladina, št. 41, stran 24-24			Revija Mladina, št. 41, stran 24-24

Bo pa Sova danes, tako že poroča novinarka Suzana Perman (24ur - Pop TV), podala vsaj dve kazenski ovadbi (vir: twitter):

... kar je seveda del razplamtelega boja proti Knovsu oziroma parlamentarnemu nadzoru nad Sovo. Verjetno tudi ni dvoma, da je odločitev o dveh ovadbah Sove padla na podlagi skritega dogovora med predsednikom vlade Marjanom Šarcem, državnim sekretarjem Damirjem Črnčecem in direktorjem Sove Rajkom Kozmeljem, ostaja pa resno vprašanje, kako novinarka Suzana Perman, ki naj bi danes razkrila, koga vse kazensko ovaja Sova, ve, kaj bo "jutri" storila osrednja slovenska "tajna služba" ...

... Povedano drugače, Rajko Kozmelj bo moral oditi?!

				Vir: 24ur na Pop TV, posnetek zaslona			Vir: 24ur na Pop TV, posnetek zaslona

(Petek, 11. oktober) Sinoči, med oddajo 24ur zvečer (Pop TV), ko je Uroš Slak intervjuval Mateja Tonina, predsednika Knovsa, na temo afere Lepa N., se je pokazalo, kako se direktor Sove Rajko Kozmelj - direktno (z)laže. Iz prispevka med intervjujem Tonina je namreč zelo lepo razvidno, kako je Kozmelj 2. oktobra za Pop TV priznal, da so si delovno mesto na Sovi za Lepo N. na novo izmislili, včeraj pa je to, pozor, pred kamero, gladko zanikal?! (vir). Še enkrat: prejšnjo sredo je Kozmelj novinarki Pop TV Suzani Perman jasno in glavno povedal, da je bila Šarčeva "znanka" Lepa N. na Sovi zaposlena mimo razpisa in da je bilo delovno mesto zanjo na novo izmišljeno, včeraj pa je novinarki Pop TV Maji Kos taisti Kozmelj to zanikal. Nič čudnega torej, da je Matej Tonin že sinoči napovedal, da se bo moral Kozmelj od direktorskega mesta na Sovi - posloviti.

... Ni kaj, Znan obraz ima svoj glas!

				Pop TV in Kanal A			Pop TV in Kanal A

(Sreda, 9. oktober) Televizijska hiša Pop TV - Kanal A se je znašla v posebnem agregatnem stanju: njihovi novinarji tihotapijo migrante (vir) in izdajajo vire (vir), zdaj pa še razkritje tednika Demokracija, da je v njihovi zabavni oddaji - Znan obraz ima svoj glas - nastopil celo obsojeni morilec, gre pa za Adnena Budimovića, ki je leta 2012 v Poreču do smrti zabodel očeta dveh otrok (vir). Odgovorni na Pop TV seveda vse ali zanikajo ali se pač sprenevedajo.

Na tem mestu pa objavljamo še uradno sporočilo upravnega odbora Združenja novinarjev in publicistov, ki se nanaša naše razkritje, kako so novinarji oddaje Preverjeno na Pop TV izdali novinarski vir:

"Spletni portal Požareport je nedavno poročal, da naj bi novinarji oddaje Preverjeno na POP TV njenemu delodajalcu razkrili osebo, ki jim je želela posredovati informacije o nepravilnostih pri zaračunavanju helikopterskih prevozov ZZZS, ki jih opravi Slovenska vojska. Oseba naj bi novinarje kontaktirala preko messengerja in jih povprašala, ali bi jih zanimala zgodba, povezana z nepravilnostmi pri zaračunavanju helikopterskih prevozov. Pri tem naj bi se tudi predstavila in navedla, da je zaposlena v UKC Ljubljana. Uro zatem naj bi do nje prišel vodja korporativne varnosti na UKC Ljubljana Matjaž Tavčar, ji prinesel kopijo dopisa, poslanega oddaji Preverjeno, in povedal, da je to dobil od vodje službe za stike z javnostmi na UKC Ljubljana Jureta Brankoviča, sicer nekdanjega novinarja POP TV.

Iz podatkov, ki jih je do zdaj predstavil Požareport, je mogoče utemeljeno sklepati, da so novinarji oddaje Preverjeno informacije o osebi, ki jih je želela seznaniti z nepravilnostmi pri zaračunavanju helikopterskih prevozov Slovenske vojske, neupravičeno posredovali Brankoviču. Slednje je v dopisu, ki ga je po objavi poslal portalu, posredno priznal tudi Brankovič sam. Zapisal je namreč, da tisti, ki poznajo osebo, ki je želela novinarjem posredovati podatke o zaračunavanju helikopterskih prevozov, v UKC Ljubljana ob njenih "javnih in drugih zapisih pred objavo dosledno preverijo, ali gre za resnične navedbe in uradno stališče organizacije". Brankovič je torej posredno priznal, da so ga novinarji oddaje seznanili z dopisom "žvižgača", pri tem pa mu tudi razkrili njegovo ime in priimek, saj ga v dopisu navaja tudi sam.

Takšno ravnanje novinarjev oddaje Preverjeno je nesprejemljivo. Z novinarskega stališča je podatke o osebi, ki ti je pripravljena zaupati določene informacije, nedopustno posredovati tretji osebi, kaj šele njenemu delodajalcu. Pri tem posredno pojasnjevanje Brankoviča, da naj bi novinarji na UKC Ljubljana preverjali, ali gre za osebno stališče žvižgača ali uradno stališče UKC, ne zdrži. UKC Ljubljana namreč z zgodbo o zaračunavanju helikopterskih prevozov ni v ničemer povezan, zato ga o tem tudi ni nesmiselno povpraševati, poleg tega iz tistega, kar je bilo do zdaj predstavljenega na Požareportu, izhaja, da je oseba, ki jim je želela razkriti informacije, želela ostati anonimna oziroma se ni želela izpostavljati.

Zaščita novinarskega vira je temeljni postulat novinarskega dela in osnovna naloga vsakega novinarja. Vsako razkrivanje novinarskih virov pomeni hudo kršitev novinarskega kodeksa in škodi novinarskemu poklicu. Vse novinarje pozivamo, da se pri delu vzdržijo vsakršnih dejanj, ki bi lahko pomenile, da bi bila anonimnost novinarskega vira kakor koli ogrožena.

Urednica oddaje Preverjeno Alenka Arko je sicer za ZNP povedala, da do razkritja novinarskega vira ni prišlo, a do zdaj javno predstavljena dejstva žal govorijo drugače.

Naj ob tem še spomnimo, da so članice EU ravno včeraj potrdile direktivo o zaščiti žvižgačev. Nova zakonodaja naj bi bolje zaščitila žvižgače, saj vzpostavlja varne kanale za poročanje tako pristojnim znotraj organizacije kot javnim organom. Žvižgače bo zaščitila tudi pred odpustitvijo, premestitvijo na nižje delovno mesto in drugimi oblikami povračilnih ukrepov. Države EU pa bodo imele zdaj na voljo dve leti za prenos novih pravil v nacionalno zakonodajo, kar upamo, da bo Slovenija storila čim prej." Upravni odbor ZNP, 8. 10. 2019

... ter nonšalantno ostaja predsednik sveta Stranke Alenke Bratušek.

(Torek, 8. oktober) Če se mnogi zgroženo sprašujejo, zakaj Zoran Janković po javnem razkritju dveh obtožnic, povezanih z gradnjo Stožic, še vedno ne odstopi kot župan Ljubljane, se enako vprašanje postavlja tudi za nekdanjega obrambnega ministra, poslanca in člana številnih političnih strank, danes pa predsednika sveta Stranke Alenke Bratušek - Romana Jakiča. Tudi on, podobno kot Janković, sploh "ne trzne" in nonšalantno ostaja predsednik sveta SAB, pa še na družabnih omrežjih mirno debatira brez slabe vesti, četudi so javna razkrita posamezna njegova elektronska sporočila (na primer: "Nisem povsem prepričan, da lahko napihnemo naš del na 800 tisoč evrov.") ...

				Roman Jakič (vir: Tarča na TV Slovenija, posnetek zaslona)			Roman Jakič (vir: Tarča na TV Slovenija, posnetek zaslona)

... ki ga evidentno bremenijo zlorabe položaja in javnega denarja ...

... Podpisano: 1500 evrov davkoplačevalskega denarja - en lep mesečni pavšal za nekdanjega ministra SMC Koprivnikarja.

(Sobota, 5. oktober) Boris Koprivnikar, nekdanji minister Cerarjeve vlade (SMC) za javno upravo, znan po aferi BTC-frekvence, ki smo jo na tem portalu razkrili 1. oktobra 2018 in mu je spodnesla vnaprej dogovorjeno službo na BTC, je našel zatočišče pri ljubljanskem županu Zoranu Jankoviću. Tako je Koprivnikar prek svojega podjetja Sincular z Mestno občino Ljubljana podpisal pogodbo za svetovanje pri uvedbi "oblačnih tehnologij" in "vzpostavitev digitalne platforme v okolju MOL" (vir), prvič 4. marca letos, za 9 tisoč evrov, ki jo je 25. septembra podaljšal še za 9 tisoč evrov, obakrat po 6 mesecev. Kar pomeni, da mu plačujejo 1500 evrov mesečno, pavšal, za "svetovanje"?!

				Boris Koprivnikar			Boris Koprivnikar

Hja, tako Janković pomaga izbranim in zato ga tudi tako ščitijo. Za denar gre!

... Hrvoje Draškovič, do konca leta 2013 direktor ljubljanske Energetike. Ker on zaradi Jankovića ne bi šel v zapor.

				Hrvoje Draškovič			Hrvoje Draškovič

(Petek, 4. oktober) Na včerajšnji Tarči (TV Slovenija) smo slišali ponovljeno in bolj ali manj že znano zgodbo o tem, kako delajo in ropajo Jankovićevi in kako brutalno so - med drugim - nastajale ljubljanske Stožice. Manjkala pa je informacija, zaradi katere Kučanov klan, ki dela vse, da zaščiti Zorana Jankovića, izgublja živce. Gre za Hrvoja Draškoviča, nekdanjega direktorja Energetike Ljubljana (do konca leta 2013), hočeš-nočeš vpletenega v kriminalno zgodbo o tem, kako je Energetika Ljubljana po posredovanju župana Jankovića od podjetja Grep, ki je gradilo Stožice, kupila prostor za hladilno strojnico v Stožicah, čeprav Grep sploh ni bil lastnik prostora, ampak je imel le stavbno pravico. Ob tem naj bi bilo v že prej podpisani pogodbi določeno, da bo Energetika te prostore dobila brezplačno. Cena za prostor bi morala znašati 200.000 evrov, toda že takoj so jo dvignili na 1,2 milijona evrov, nato pa so se zmenili, da Energetiki dodatno zaračunajo že plačani prostor za strojnico, in prišli do aneksa k prvotni kupoprodajni pogodb, ki je pogodbeno vrednost povečal za več kot 3 milijone evrov. Draškovič je to kot tedanji direktor Energetike podpisal, zato je zdaj skupaj z Jankovićem med obtoženimi v eni od zadev Stožice. Zgodba na državnem tožilstvu je jasna kot beli dan in tudi Draškoviču zato grozi več let zapora.

Toda Hrvoje Draškovič, sicer mož Helene Draškovič, večinske lastnice znanih ljubljanskih modnih trgovin Emporium, je po naših zanesljivih informacijah že med zaslišanji na policiji (NPU) namočil Jankovića, saj zaradi Jankovića pač ne želi v zapor, menda tudi zaradi družinskih razmer ne. In zato naj bi Jankovića dokončno in usodno namočil tudi na sodišču. Kučanov klan, ki išče rešitev, pa ima precejšnjo težavo zato, ker je Draškovič dolgoletni član SD in mu ne morejo obesiti, da je "janšist". Sicer bi ga v medijih že diskreditirali in linčali.

Priskledniki. In potem se Mariborčani ne čudite, zakaj se vam javne občinske storitve tako dražijo ...

(Torek, 1. oktober) Mariborski župan Saša Arsenovič je svojega osebnega zaupnika Matjaža Štandekerja, ki je moral pred časom, po našem razkritju suma podkupovanj mariborskih bančnikov iz Deželne banke Slovenije, zapustiti Arsenovičev kabinet in ki ga zdaj preiskuje tudi policija (vir), nonšalantno porinil med člane nadzornega sveta občinskega podjetja Vodovod (spodaj):

... Mariborčani pa naj se poslej ne čudijo, zakaj se jim storitve občinskih podjetij tako dražijo, saj morajo honorirati takšne in drugačne prisklednike ...

Šlo naj bi za - najmanj - dvojno zaračunavanje prevozov s helikopterji Slovenske vojske ...

				To je faksimile dela računa ministrstva za obrambo, poslan družini obolele osebe, ki jo je iz Pulja v UKC Ljubljana prepeljal vojaški helikopter.			To je faksimile dela računa ministrstva za obrambo, poslan družini obolele osebe, ki jo je iz Pulja v UKC Ljubljana prepeljal vojaški helikopter.

(Nedelja, 29. september) Danes smo v odmevni zgodbi razkrili, kako so novinarji oddaje Preverjeno na Pop TV hladnokrvno izdali svoj vir, kar je novinarska blamaža in sramota non plus ultra (vir). Obe slovenski novinarski združenji - Društvo novinarjev Slovenije in Združenje novinarjev in publicistov - sicer ob tem škandalu še vedno molčita kot grob in gledata stran.

Zdaj pa še razkrivamo, kaj naj bi pravzaprav odkril vir, ki so ga poptevejevci tako brutalno izdali. Spomnimo, pisno, prek messengerja na facebooku, je novinarjem oddaje Preverjeno ponudil naslednjo zgodbo:

Vir, sicer uslužbenec UKC Ljubljana, pa sumi in dokazuje naslednje:

- Da ministrstvo za obrambo dvakrat zaračunava stroške reševalnih helikopterskih prevozov Slovenske vojske, kar naj bi dokazovali podatki o nakazilih z Zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije na ministrstvo za obrambo, sicer javno dostopni in razvidni iz aplikacije Erar:

Vir: Erar Vir: Erar

... pri čemer, opozarja vir, se nenavadno in časovno ujemajo zneski in številka transakcijskega računa, kar je na primer razvidno tudi iz računa, ki ga je ministrstvo za obrambo pred dnevi direktno izdalo družini obolele osebe, ki jo je vojaški helikopter 25. avgusta letos prepeljal iz SB Pulj v UKC Ljubljana (faksimile računa - naslovna fotografija). No, to bi dejansko lahko pomenilo dvojno zaračunavanje ene in iste storitve?!

- Nadalje vir dokazuje, da naj bi se na račun reševalnih helikopterskih prevozov z ZZZS na ministrstvo za obrambo letno prelilo 4,9 milijona evrov, čeprav naj bi Slovenska vojska to dejavnost reklamirala kot brezplačno?!

- Ne nazadnje, vir tudi pravi, da že od leta 2015 (konkretno: 10. septembra 2015) in citiranega sklepa na 52. seji vlade:

Vir: Vlada republike Slovenije Vir: Vlada Republike Slovenije

... te dejavnosti sploh ne bi smela več opravljati Slovenska vojska, ampak policija, predvsem pa vojska ne bi smela več izstavljati računov na ZZZS.

Ne bodimo dvolični kot novinar Primož Cirman, pustimo Hrvata Bandića, raje se lotimo Zorana Jankovića …

(Nedelja, 29. september) Primož Cirman, novinar spletnega portal Siol.net, tisti kakor neodvisni novinar, ki je svojo knjigo NepoTEŠeni prodajal tudi na dogodkih vidnih politikov stranke DeSUS (?!), je 29. avgusta letos na svojem facebook profilu čestital hrvaškim novinarjem ob napovedanem bojkotu zoper Milana Bandića, župana Zagreba, češ, "bravo, kolegice in kolegi. Bojkot! Le tako se je mogoče boriti proti primitivizmu".

Vir: Facebook Vir: Facebook

Kar je tipična dvoličnost, tako značilna značajska lastnost velike večine slovenskih novinarjev. Nismo namreč še slišali, da bi Cirman ali kdo drug izmed "pogumnih" slovenskih novinarjev pozval k bojkotu ljubljanskega župana Zorana Jankovića, ki je, kot lahko vidimo, še hujši od Bandića.

Toda če tega ne zmorejo vrli novinarji "velikih medijev", dajmo pa mi, preostali državljani. Bojkotirajmo Jankovića in njegov napovedani koncert za pomoč dečku Krisu, saj je ta njegov koncert vsaj dvakrat nemoralen. Prvič, najbolj skorumpirani politik v državi se – da bi reševal svoje umazano ime – kot klop lepi na spontano pripravljenost ljudi finančno pomagati obolelemu dečku; in drugič, spet tipično po Jankovićevo – ta njegov koncert bi spet plačali drugi, on pa nič. Izvedbo koncerta bo namreč Janković prevalil na proračun Mestne občine Ljubljana, ljudje pa lahko Krisu tako ali tako darujejo neposredno, ne potrebujejo vmes nobenega Jankovića.

				Zoran Janković			Zoran Janković

Če pa že kdo mora nujno na koncert, pa naj zraven prinese transparent z napisom: "29 milijonov za Krisa, ne pa za Jankoviće!"

... In to celo na dan kongresa SMC, ko je postal predsednik stranke.

(Sreda, 25. september) Ti interni dokumenti podjetja Magna, ki jih objavljamo danes, nesporno dokazujejo, da Magna v Hočah odpušča zaradi ekonomskih, organizacijskih in tehnoloških razlogov, ne pa zato, ker bi bili tam zaposleni neki leni "telefonisti" in "zamudniki", kot je minulo soboto, na dan kongresa SMC, javno namigoval minister za gospodarstvo Zdravko Počivalšek (vir), ki je bil takrat tudi izvoljen za novega predsednika stranke SMC.

... In da se je zato odločila, da se preseli k Roku Mikliču.

(Ponedeljek, 23. september) Prihaja nova etapa ločevanja zakoncev Jelinčič: Zmago naj bi namreč na podlagi najnovejših fotografij pobegle žene Monike, posnetih pred dnevi sredi stare Ljubljane, sumil, da je Monika noseča in da se je prav zaradi nosečnosti odločila za preselitev k novemu spremljevalcu Roku Mikliču v Črnuče.

... In ko je bil Zmago s hčerkama za božične praznike pri njenih starših v Mestinjah, se je ona z Rokom Mikličem zabavala v Španiji.


				Zmago in Monika Jelinčič			Zmago in Monika Jelinčič

(Petek, 20. september) Potem ko je politik Zmago Jelinčič Plemeniti prek celjske odvetnice Nuše Maček že minuli ponedeljek vložil tožbo zoper "pobeglo ženo" Moniko Zupanc Jelinčič, zaradi otrok in vile v koprski Žusterni, ki jo je pred leti podaril Moniki, zdaj pa zahteva vračilo tega darila, je Monika vrnila udarec skozi tabloidno revijo Lady, kjer 30 let starejšega Jelinčiča obtožuje "ljubosumja, skoposti in zapečkarstva":

Toda viri blizu Jelinčiča pripovedujejo nekoliko drugačno zgodbo. Tako naj bi Monika z Rokom Mikličem, svojim novim spremljevalcem, hodila že od septembra 2017 in od takrat dalje Jelinčič in Monika menda tudi ne spita več skupaj. Še več, za božič istega leta je bil Zmago s hčerkama pri Monikinih starših v Mestinjah, Monika pa se je medtem z Rokom Mikličem zabavala v Španiji. Uradno: bila je na letalskem mitingu. Podobna zgodba se je ponovila tudi ob prehodu iz starega v novo leto, leta 2018. Jelinčič naj bi ji sicer ob njenem odhodu prepustil tudi renault laguno, avto, ki ga je kupil on, Monika ga je vzela, toda zdaj se že vozi z novim BMW serije 5 bele barve, ki naj bi ji ga kupil novi spremljevalec Rok Miklič. Stanovanje v Črnučah, v katerem zdaj živita Monika in Rok, pa ni samo trisobno, ampak kar sedemsobno?! Jelinčič naj bi ji tudi osebno napisal magistrsko nalogo, njej pa naj bi šlo ves čas samo za denar. Medtem pa se pri Mikliču doma menda bojijo, da se bo Zmago Jelinčič "spravil" na njihovo družinsko firmo Digit, d. o. o., kjer naj bi se menda pojavljale nenavadne zgodbe okoli preveč naloženih kamionov ...

... In pogledali smo tudi izpisek iz matičnega registra znane pevke.

(Torek, 17. september) "Načeloma na neumnosti, neresnice in absurde ne reagiram, zato sem tudi slednje toliko časa ignorirala. Toda, ker je govoric in ugibanj že resnično preveč, vam izjavljam, da sem slovenskega rodu, da zadevi enkrat za vselej naredim konec. To dolgujem svojim dragim staršem in nenazadnje v prvi vrsti tudi sebi, saj sem za svoje ime, ter za vse, kar sem v življenju dosegla, preveč in trdo garala. Če se želite prepričati o mojih navedbah, je rojstni list deponiran v Odvetniški družbi Pirc Musar in si ga lahko tam ogledate. Vljudno vas tudi še enkrat prosim, da neresničnega imena v člankih, če boste še pisali o tej temi, ne uporabljate, saj je ravno to predmet zahtevkov do medijev v okviru pravice do pozabe. Naj opozorim, da objava tega imena sodi med nezakonito objavo osebnega podatka, ker je le ta neresničen. Še enkrat vas vljudno prosim, da ga v forumih in člankih izbrišete."

Tako nam je sporočila pevka Helena Blagne, potem ko je, sicer šele po šestih letih, prosila za izbris nekaterih komentarjev, v katerih ugibajo o njenem domnevnem "pravem" imenu, ki naj ne bi bilo Blagne. In res, pogledali smo si izpisek iz matičnega registra (na slikah zgoraj) ter ugotovili naslednje: Helena se je rodila kot Blagne, mami Katarini in očetu Josefu Blagnetu. Svoj priimek je delno spremenila zgolj med letoma 1996 in 2013, ko je bila poročena in se je - kar je širši javnosti sicer že znano - pisala Blagne Zaman.

Šlo naj bi za solastnika in finančnega direktorja podjetja Digit iz Komende

(Sobota, 14. september) Medtem ko politik Zmago Jelinčič Plemeniti medijem razlaga, da je "gospa odšla in uničila družino", Monika Zupanc Jelinčič pa se je zavila v molk, mi razkrivamo "mlajšega moškega", ki naj bi bil njen novi spremljevalec. Po naših informacijah naj bi šlo za Roka Mikliča, solastnika in finančnega direktorja družbe Digit, d. o. o., iz Komende, podjetja, ki se ukvarja z distribucijo in uvozom živilskih izdelkov, z letnim prometom blizu 30 milijonov evrov. Ivan Miklič, Rokov oče in drugi solastnik podjetja, pa je medijsko zaslovel pri sodni aferi preskakovanja čakalnih vrst v UKC Ljubljana, aferi, povezani z zloglasnim uslužbencem kliničnega centra Urošem Smiljićem (vir).

				Zmago Jelinčič Plemeniti, Monika in Rok Miklič (foto: Požareport in Facebook)			Zmago Jelinčič Plemeniti, Monika in Rok Miklič (foto: Požareport in Facebook)

Rok Miklič, ki je, razvidno iz Ajpesa, očitno precej bogatejši od Jelinčiča, pa naj bi bil, vsaj po naših informacijah, tudi sedem let mlajši od Monike. Isti viri, ki so nam razkrili Roka Mikliča, pravijo, da z Moniko zdaj živita v njegovem trisobnem stanovanju v Črnučah.

Pri poklicni karieri Monike Zupanc Jelinčič znotraj Mestne občine Ljubljana, kjer je zaposlena v Odseku za mednarodne odnose in protokol, je zanimivo tudi to, da je bila zelo kratek čas celo vodja tega odseka, toda že "po enem mesecu" jo je ljubljanski župan Zoran Janković - odstavil in zamenjal. Podrobnosti v zvezi s tem še raziskujemo. 

Zmago in Monika sta bila poročena 16 let

Poslanec in predsednik Slovenske nacionalne stranke Zmago Jelinčič Plemeniti je včeraj dopoldne potrdil govorice, da se z Moniko (Zupanc Jelinčič) ločujeta. Skupaj sta bila 16 let in imata dve hčerki, Aleksijo Iris in Aleksandro Tiso. Govori se tudi, da naj bi ga Monika, ki včeraj za pogovor ni bila dosegljiva, dokončno zapustila minuli konec tedna. Monika Zupanc Jelinčič je sicer zaposlena na Mestni občini Ljubljana, kjer je med vodilnimi na področju mednarodnega sodelovanja.

				Zmago Jelinčič Plemeniti in Monika Zupanc Jelinčič			Zmago Jelinčič Plemeniti in Monika Zupanc Jelinčič

Spomnimo, Zmago Jelinčič je prej živel z nekdanjo političarko Polonco Dobrajc.

Žički dvor na mariborskem Lentu, kaj se tam dogaja?!

(Sreda, 11. september) Prejeli smo zanimivo prijavo zoper domnevno nezakonito početje mariborskega župana Saša Asenoviča (formalno sicer preko njegovega podjetja Galerija Gosposka d.o.o.) pri obnovi Žičkega dvora na Lentu, ki ga je pred časom, še kot podjetnik, kupil od mariborske občine. Prijavo v celoti objavljavljamo v nadaljevanju, je pa ob tem še posebej zanimivo, da je projektant tega zasebnega projekta mariborskega župana njegov (mariborski) podžupan Gregor Reichenberg iz - kot izhaja iz napisa na objektu - "republike Avstrije" (slika zgoraj), sicer tudi solastnik in direktor podjetja Arhitektura d.o.o. No, tako rekoč incestno ...

Glede na to, da je iz elektronskega sporočila razvidno, da so omenjeno prijavo prejeli tudi nekateri drugi novinarji ter posamezne pristojne službe, nadaljno medijske poročanje ter uradni razplet pričakujemo še z večjim zanimanjem.

Tam hodi in (zato vinjen) ne vozi!

(Nedelja, 8. september) Zloglasni Igor Velov, maja letos razrešeni direktor Javne agencije RS za varnost prometa (AVP), jo je pred dnevi mahnil na slavno pešpot po Caminu do Santiago. Velov, ki je sicer še vedno mestni svetnik v Kranju, zdaj po Španiji, kjer hodi in (zato vinjen) ne vozi, menda išče samega sebe ...

Mi pa ji ponujamo možnost intervjuja, naj - kot javna oseba - sama pove, kaj je res in kaj ne ...

				Helena Blagne			Helena Blagne

"Spoštovana* g. Bojan Požar,

pišemo vam v imenu naše stranke Helene Blagne. V mediju pozareport.si, v prispevku "Spletni komentarji ob novici o ločitvi Helene Blagne. Poročila se je Zaman." objavljenem 14.2.2013, na povezavi: http://2013.pozareport.si/post/393452/spletni-komentarji-ob-novici-o-locitvi-helene-blagne-porocila-se-je-zaman, je objavljenih 15 komentarjev uporabnikov, od tega jih 6 namiguje ali zatrjuje, da je pravo ime naše stranke Jelena Blagojevič.

Res gre za stare objave in za objave uporabnikov, vendar je Forum, ki ga vzdržuje in moderira medij uredniško oblikovana vsebina in je za morebitno protipravnost objav medij, ki jo omogoča najmanj soodgovoren, še posebej potem, ko je na protipravnost opozorjen (186. člen OZ). Medij je ne glede na potek časa, tudi upravljavec v smislu Splošne uredbe o varstvu podatkov (Uradni list RS, št. L 119/1). Kot upravljavec je zavezan k uresničevanju pravic posameznika iz naslova varstva osebnih podatkov, tudi pravice iz 17. člena Splošne uredbe o varstvu podatkov, ki zavezuje k izbrisu nezakonito objavljenih in neresničnih informacij v zvezi s posameznikom.

Zgornji zapisi na nedovoljen način posegajo v osebnostne pravice naše stranke, predvsem v njen ugled, saj pri bralcih vzbujajo vtis, da naša stranka skriva svojo "pravo" identiteto, da torej do svojega občinstva glede svojega izvora in osebnega imena ni iskrena. Ga. Blagne je s svojimi poslušalci vedno vzdrževala pristen odnos. Ko so se zapisi o tem, da Helena Blagne ni njeno rojstno ime, začeli pojavljati v medijih, je menila, da bodo govorice, ki nimajo nobene opore v dejstvih, s časoma same potihnile. To se žal ni zgodilo. Zapisi, kot so zgornji, so ob vpisu strankinega imena v spletni brskalnik prosto in enostavno dostopni (pojavijo se na prvi strani zadetkov), neresnico obujajo iz dneva v dan in jo delajo aktualno, s tem pa je poseženo v ugled naše stranke, pa tudi v njeno pravico do varstva osebnih podatkov, ki jo ščiti pred neresničnimi in protipravnimi objavami v zvezi z njo ..."

Tako nam je pred dnevi pisala odvetnica Nataša Pirc Musar, pač v imenu Helene Blagne. Po posvetu z odvetnikom smo ugotovili, da za umik komentarjev ni resne pravne podlage, saj po našem mnenju niso protipravni ali protizakoniti, še posebno zato ne, ker je Helena Blagne nesporno javna oseba in tudi sama še danes eksplicitno ne zanika, celo v tem dopisu ne, poslanem po šestih letih od objave domnevno spornih komentarjev, da se "nikoli" ni pisala Jelena Blagojević. Poleg tega večina teh komentarjev ne samo da ni žaljiva, ampak prej hudomušna.

ZAKAJ HELENA BLAGNE ... 

KOT JAVNA OSEBA TEGA SAMA JAVNO NE POJASNI?!

Zato Heleni Blagne ob tej priložnosti tudi javno ponujamo možnost intervjuja na spletnem portalu Požareport, kjer bi kot javna oseba, saj, kot pravi, vzdržuje pristen odnos s svojimi oboževalci, enkrat za vselej sama in v prvi osebi ednine pojasnila vse te lokalne jeseniške in druge govorice.

* Napačno napisani spol v uvodu dopisa odvetnice Nataše Pirc Musar

Radu Pezdirju in Aljušu Pertinaču se na tem portalu pridružuje še tretji kolumnist - Tomaž Štih

				Rado Pezdir, Tomaž Štih in Aljuš Pertinač			Rado Pezdir, Tomaž Štih in Aljuš Pertinač

(Ponedeljek, 2. september) Ekonomistu in publicistu Radu Pezdirju ter voditelju oddaje Faktor Aljušu Pertinaču se na portalu, ki ga pravkar berete, kot redni kolumnist pridružuje tudi Tomaž Štih, nekdanji programski sekretar Državljanske liste. Štih že dlje časa živi v Londonu, na twitterju pa je poznan kot Libertarec. Njegova prva kolumna na Požareportu bo odmevala že 21. septembra.

Nova klofuta za nesojenega nadzornika Telekoma Slovenije

				Andrej Vizjak			Andrej Vizjak

(31. avgust) Potem ko je sporni Andrej Vizjak en dan pred včerajšnjo skupščino Telekoma Slovenije ostal brez kandidature za člana nadzornega sveta, je dočakal še eno močno klofuto. Po navedbah Jožefa Klavdija Novaka, odvetnika iz pisarne Čeferin, na ljubljanskem okrajnem sodišču od 12. junija dalje zoper Vizjaka poteka izvršilni postopek zaradi neplačevanja preživnine za mladoletnega otroka iz njegovega drugega zakona z Andrejo Jernejčič, sicer znano ljubljansko svetovalko za odnose z javnostmi.

... med drugim mu menda ni jasno, kje smo dobili sliko  tistega famoznega čebra, za katero pravi, da jo je že lani "izbrisal"?!

				Marko Bandelli			Marko Bandelli

(Torek, 28. avgust) Tri dni po tem, ko smo odprli novinarsko preiskavo magisterija poslanca Marka Bandellija in med drugim Bandellija zaprosili za elektronsko izdajo njegovega magisterija na zasebni mariborski šoli DOBA, je Marko Bandelli poslal pismo Bojanu Požarju, ampak tokrat v precej spravljivem tonu. Bandellijevo pismo, ki je očitno tudi vsaj malo lektorirano, v celoti objavljamo v nadaljevanju, in zanimivo, tokrat ni več nobenega govora o kazenski ovadbi ...:

"Spoštovani gospod Bojan Požar.

Glede vaše prošnje v zvezi s posredovanjem moje magistrske naloge z naslovom Grozdenje podjetij v času gospodarske krize vam sporočam, da je delo javno dostopno na ustreznih portalih in prek DOBA fakultete.

Dovolite pa mi, da še s svojega vidika predstavim nekaj dejstev, vezanih na objavo članka (http://pozareport.si/post/488909/odlocni-izkuseni-bratuskova-to-je-cisti-fake-bumbardelli-je-vseeno-pravi-vajenec-v-primerjavi-s-svojo-predsednico) na vašem portalu.

Drži dejstvo, da moja raba slovenskega jezika pogosto ni slovnično pravilna in perfektna. Razlog za to je šolanje, bivanje in delo v Italiji. Kar pa se mojega magistrskega dela tiče, je ustrezno strokovno lektorirano. Prav tako pojasnjujem, da je naziv "dottore" v mojem podpisu ustrezen in pravilen. Še vedno redno sodelujem z Italijani, zato tudi raba tega naziva. V Italiji se naziv dottore magistrale uporablja po zaključeni 2. stopnji bolonjskega izobraževanja, kar sem pridobil tudi sam.

O izrazu Bumbardelli pa takole: razumem namen politične satire in satirične rabe besed, a še vseeno izraz dojemam kot osebno žalitev, uperjeno k moji diskreditaciji. Navajate, da je satirična raba izraza posebej označena; kot lahko razberem, je ta posebna označba "zgolj" v opombi pod člankom, tekom besedila pa ne. Prav tako mi ni jasno, od kod ste dobili sliko, ki je sicer stara dve leti in sem jo iz profila na družabnem omrežju že preteklo leto izbrisal?

Toliko v vednost in pojasnilo.

Zahvaljujem se za vaš odgovor in vas lepo pozdravljam,
Marko Bandelli"

... In pred skupščino Darsa močno lobira zlasti Tone Rop

(Sobota, 24. avgust) Nekdanja političarka in upokojena bančnica Cvetka Selšek tudi po najnovejših informacijah prihaja na čelo nadzornega sveta Darsa, med nove nadzornike pa naj bi prišel tudi Zvonko Ivanušič. Gre za nekdanjega finančnega ministra v Bajukovi vladi, bivšega predsednika uprave Sava-Re, ki pa se je pred lanskimi parlamentarnimi volitvami pojavil na strani neparlamentarne stranke Dobra država. In zanimivo, Ivanušič naj bi na Dars prihajal znotraj kvote Liste Marjana Šarca, ki zdaj, kot pravijo naši viri, "posvaja vse živo". Gabrijel Škof, novi predsednik uprave Slovenskega državnega holdinga, je bil - denimo - zapriseženi SD, danes pa je LMŠ.

				Zvonko Ivanušič			Zvonko Ivanušič

Po navedbah naših virov pred Darsovo skupščino, ki bo 28. avgusta, močno lobira tudi Tone Rop, lobisti pa naj bi sicer imeli velike težave pri iskanju novega predsednika uprave. Rop naj bi navijal za Nado Drobne Popovič, sicer sta Rop in Selškova znana kot "hardlinerja", gre pa za linijo, ki je tokrat blizu Stranke Alenke Bratušek.

Odločitev prihodnji torek, favorit politike Matjaž Merkan

(Petek, 23. avgust) Po včerajšnji zaprti seji kadrovske komisije nadzornega sveta Telekoma Slovenije so po naših zanesljivih informacijah (pre)ostali trije kandidati za novega predsednika uprave: Matjaž Merkan (SwatyComet - Weiler Abrasives), Matej Potokar (Cosylab) in Tomaž Lanišek (Knaus Insulation). Odločitev naj bi padla prihodnji torek, ko je sklicana seja nadzornega sveta, favorit politike pa naj bi bil Matjaž Merkan.

				Oddaja Danes na Planet TV: Mirko Mayer in Valentina Plaskan prihajata namesto ...			Oddaja Danes na Planet TV: Mirko Mayer in Valentina Plaskan prihajata namesto ...

... Tomaža Bratovža in Sanje Hrgota. ... Tomaža Bratoža in Sanje Hrgota.

Mayer namesto Bratoža, Valentina Plaskan namesto Sanje Hrgota

(Sreda, 21. avgust) Prve kadrovske zamenjave, ki smo jih napovedali pred dnevi, minulo soboto na tem portalu (vir), so že uradno potrjene. Nova voditelja oddaje Danes na Planet TV sta postala Mirko Mayer, doslej voditelj hitro ukinjene pogovorne oddaje Argument, in Valentina Plaskan, novinarka in igralka v televizijski nanizanki Ena žlahtna štorija, brez voditeljskega stolčka pa sta ostala Tomaž Bratož in Sanja Hrgota.

In to bo že 5. knjiga o Trumpovih v Beli hiši ...

				Od Gole resnice (The Inside Story) do Free, Melania			Od Gole resnice (The Inside Story) do Free, Melania

(Petek, 16. avgust) Tri leta in še nekaj mesecev po izdaji knjige Melania Trump - The Inside Story oziroma Gola resnica se napoveduje že druga nevtorizirana biografija o Melanii Trump, slovenski prvi dami Združenih držav Amerike. Biografom nekdanje Melanije iz Sevnice se bo po Bojanu Požarju in Igorju Omerzi pridružila še Kate Bennet, novinarka televizije CNN, sicer poročevalka iz Bele hiše in poznavalka prvih dam ZDA. Izid njene knjige z naslovom Free, Melania se napoveduje za 3. december, na Amazonu pa že sprejemajo prednaročila.

Za osvežitev spomina: knjiga Bojana Požarja in Igorja Omerze je izšla februarja 2016, ko se je Donald Trump šele boril za republikansko nominacijo za predsedniško kandidaturo, dopolnjena izdaja pa avgusta istega leta, ko je prva biografija nekdanje Sevničanke dočakala tudi dopolnjeno izdajo ter izdajo v slovenskem jeziku. Takrat je Trump že bil tudi uradni kandidat republikancev za novega, 45. predsednika ZDA. Knjiga The Inside Story ali po slovensko Gola resnica je bila več tednov med 50 najbolje prodajanimi biografijami med Kindlovimi izdajami na Amazonu, sloviti reviji The New Yorker in Vanitiy Fair pa sta Požarjevo in Omerzovo knjigo označila za "najbolj temeljito delo o Melanii Trump".

Knjiga novinarke Kate Bennett bo sicer že peta knjiga o Trumpovih v Beli hiši, po knjigah novinarjev Michaela Wolfa (Fire and Fury in Siege: Trump Under Fire) in Boba Woodwarda (Fear: The Trump in the White House) ter nekdanje sodelavke Donalda Trumpa Omarose Manigault (Unhinged), saj naj bi biografija Melanie Trump izpod peresa poročevalke CNN popisovala predvsem zadnja aktualna ameriška leta Melanie in Donalda Trumpa.

Afera Maketa

				Damir Topolko in Alenka Bratušek			Damir Topolko in Alenka Bratušek

(Sreda, 14. avgust) Čeprav je Damir Topolko, direktor Direkcije RS za infrastrukturo, v svojem odgovoru na odmevno kolumno Aljuša Pertinača (objavljeno 10. avgusta) zapisal, da on in tudi nihče drug iz direkcije, ki jo vodi, ni v kazenskem postopku, naši viri zatrjujejo drugače. Sestavni del prijave, ki jo je kriminalistična policija 22. julija 2019 posredovala na ljubljansko okrožno državno tožilstvo, je namreč tudi znamenita "maketa", gospoda Topolka pa se v tej prijavi omenja celo kot "člana organizirane kriminalne družbe". Zadeva se po navedbah naših virov na tožilstvu vodi pod opravilno številko D3213055/K1798502. Pertinač je torej imel - prav.

Popravek in prikaz nasprotnih dejstev

				Damir Topolko			Damir Topolko

(Sobota, 10. avgust) Objavljamo Popravek in prikaz nasprotnih dejstev v zvezi s kolumno "Odločni? Izkušeni? Bratuškova, to je čisti fake. Bumbardelli je vseeno pravi vajenec v primerjavi s svojo predsednico!" avtorja Aljuša Pertinača.

Popravek oziroma prikaz nasprotnih dejstev objavljamo v formatu "pdf", kot smo ga prejeli od Damirja Topolka, direktorja Direkcije RS za infrastrukturo (spodaj):

Direkcija RS za infrastrukturo: Popravek in prikaz nasprotnih dejstev.pdf

Ko se kmetijska ministrica boji, da jo bodo kmetje izžvižgali

(Petek, 9. avgust) Jutrišnji protest sindikata slovenskih kmetov proti napadom volkov in vladni politiki Marjana Šarca v Velikih Laščah, češ, Slovenija ne bo zverinjak, menda ne bo kar tako, pravijo naši viri iz Slovenske ljudske stranke. To naj bi bile namreč velike demonstracije, kmetje imajo "v rezervi" do 1200 vozil težke kmetijske mehanizacije, Marjan Podobnik, stari-novi predsednik Slovenske ljudske stranke pa naj bi (za)netil pravi upor. Najprej, kot je slišati, nameravajo "počistiti trope volkov", Matej Tonin, ki Novo Slovenijo pomika v politično sredino, karkoli naj bi že to pomenilo in kar je za Tonina lahko tudi avtogol, pa Marjanu Podobniku prazni politični prostor ...

				Marjan Podobnik			Marjan Podobnik

Potem ko je minister za okolje Simon Zajc na torkovi seji vlade glasoval proti vpoklicu posebne intervencijske skupine Zavoda za gozdove, kot pomoč lovcem pri odstrelu volkov (vir), si ministrica za kmetijstvo Aleksandra Pivec menda jutri ne upa v Velike Lašče, saj se očitno boji, da bo izžvižgana.

Vrnitev v Italijo na stroške slovenskih davkoplačevalcev

(Sreda, 7. avgust) Novo državno službo Lidie Glavina, bivše predsednice uprave Slovenskega državnega holdinga, ki odhaja v Milano, v hčerinsko družbo državnega podjetja Gen-I - Gen-I Energia, naj bi znotraj politike uredila Alenka Bratušek, ministrica za infrastrukturo, pravijo naši viri iz vladne koalicije. Drugi na vladi tega menda niso vedeli, šlo pa naj bi za dogovor med tako imenovanimi "starimi strukturami", ki so Glavinovo pripeljali na SDH, Bratuškovo, za katero ni (več) skrivnost, da na Šarčevi vladi skrbi za poplačilo teh struktur, ter Robertom Golobom, predsednikom uprave Gen-I, nekdanjim podpredsednikom Pozitivne Slovenije in bivšim predsednikom sveta Zavezništva (zdaj Stranke) Alenke Bratušek, pravijo isti viri.

				Lidia Glavina se vrača v Italijo.			Lidia Glavina se vrača v Italijo.

Spomnimo, Robert Golob dosedanjih informacij o novi državni zaposlitvi Lidie Glavina v Milanu (ki se tako vrača v Italijo - ampak na stroške slovenskih davkoplačevalcev?!) ni zanikal.

Popravek in prikaz nasprotnih dejstev

(Nedelja, 4. avgust) Objavljamo popravek in prikaz nasprotnih dejstev v zvezi s člankom "Velika poletna zakulisna bitka za Telekom: najprej Vizjak in Rozman, potem Seljak, Potokar, Berger, Lončarjeva?!" in člankom "Sporni Vizjak iz Dubaja res na Telekom Slovenije?! Pol Ljubljane se smeji, druga polovica, tudi politika, pa ne ve, kaj bi." Popravek oziroma prikaz nasprotnih dejstev objavljamo v formatu "pdf", kot smo ga prejeli od Vizjakovega odvetnika Roka Petriča (spodaj):

Vizjak Andrej: Zahteva za objavo popravka.pdf

Pa ne pozabimo, on je bil še pred kratkim minister Vlade Republike Slovenije in je še vedno poslanec državnega zbora. Hja, to so pač kadri Alenke Bratušek.

(Petek, 2. avgust) Poglejte to fotografijo (celotno fotografijo objavljamo na koncu teksta), najdeno na facebooku. Čeber, alkohol, verižica v mafijskem slogu. Slogu Gomorre, kot bi rekel Aljuš Pertinač ... Tako dopustuje Marko Bandelli. In to je bil donedavnega minister Šarčeve Vlade Republike Slovenije in je še vedno poslanec državnega zbora. In, hja, to so kadri Alenke Bratušek.

				Vir: facebook<br><br>			Marko Bandelli, na desni. (vir: facebook)

Neznosna lahkost slovenskega novinarstva oziroma komentiranja ali kako je Janez Potočnik postal "še kar dober komisar"

(Nedelja, 21. julij) Petkovi Odmevi na TV Slovenija so znova pokazali, da je tam vseeno, kdo kaj (kaj kdo) reče. Čeprav je to zgolj navidezno, saj so na Odmeve vabljeni predvsem tisti, za katere se točno ve, kaj bodo povedali in kdaj bodo to povedali. Igor Kršinar, novinar revije Reporter, denimo, je pri komentiranju izbora kandidata za novega slovenskega evropskega komisarja Janeza Lenarčiča in skupinskem ustvarjanju novega mnenjskega klišeja brez najmanjše kritične distance, da je Lenarčič novi Janez Potočnik, predprejšnji slovenski evropski komisar, kar zdaj počno večinski mediji, nonšalantno izjavil, da je bil Potočnik "še kar dober komisar". Ergo, Lenarčič je kot Potočnik, torej bo najmanj še kar dober komisar, ergo, poteza Marjana Šarca je najmanj še kar dobra ...?! Neznosna lahkost slovenskega novinarstva oziroma komentiranja.
Vendar to, kar zadeva Potočnika, ne zdrži, toliko zgodovinskega spomina pa bi slovenski novinarji vendarle lahko (še) zmogli. Potočnik je bil namreč po vseh verodostojnih ocenah iz tujine ne samo še kar dober, ampak še kar slab komisar, po nekaterih takratnih ocenah celo najslabši član takratne evropske komisije. Borut Pahor, tedanji predsednik vlade, pa ga je za drugi mandat predlagal zgolj zato, da se znebi konkurence doma, saj je bil Potočnik, podobno kot zdaj Violeta Bulc, po neki čudni logiki vselej visoko uvrščen na tukajšnjih lestvicah javnega mnenja.

				Odmevi, petek, 19. julija: Zoran Potič, Igor Kršinar in Rosvita Pesek<br><br>			Odmevi, petek, 19. julija: Zoran Potič, Igor Kršinar in Rosvita Pesek

Toliko o Kršinarju in Potočniku. To, kaj sta povabljena novinarja komentatorja, poleg Kršinarja je bil na Odmevih še Zoran Potič z Dnevnika, povedala, bolje rečeno "pozabila" povedati o gospodarskem ministru Zdravku Počivalšku, verjetno kandidatu za novega predsednika SMC, in o njunem televizijskem outfitu, pa tokrat raje preskočimo ...

Postala je mlada raziskovalka na ljubljanski Ekonomski fakulteti

(Četrtek, 18. julij) Eva Erjavec, hčerka politika Karla Erjavca, širši javnosti znana po seksi fotografijah na instagramu, je te dni dobila redno službo - kot magistrica ekonomije je namreč postala mlada raziskovalka na ljubljanski Ekonomski fakulteti, na katedri za ekonomijo, pri profesorici Tjaši Redek. Po naših zanesljivih informacijah je Erjavčeva zmagala na javnem razpisu EF, pri čemer sta bili prijavljeni samo dve kandidatki, poleg Eve Erjavec še ena Kitajka, ki pa ni izpolnjevala pogojev.

				Eva Erjavec (vir: Instagram)<br><br>			Eva Erjavec (vir: Instagram)

Je pa ob dogovoru za službo menda tudi dogovorjeno, da se Erjavčeva poslej ne pojavlja več na spletnih omrežjih, vsaj ne s takšnimi fotografijami kot doslej ...

Vedno ena in ista zavajanja ter laži predsednika Zveze društev upokojencev Slovenije ...

(Ponedeljek, 15. julij) Objavljamo odgovor Tihomirja Kovačiča, direktorja Festivala za tretje življenjsko obdobje (F3ŽO), na pismo Janeza Sušnika, predsednika ZDUS, objavljeno na spletnem portalu Požareport, 8. julija.

Tihomir Kovačič, direktor FZ3ŽO: Odgovor na vedno ena in ista zavajanja in laži predsednika Zveze društev upokojencev Slovenije.pdf

SOBOTA, 13. julij

Zaradi takrat izjemno odmevnega članka o Sovi z naslovom Dokazi o prisluhih Sove. Agenti beležili vse živo, celo besedico fu...i?! in podnaslovom Zdaj ni več nobenega dvoma, slovenska tajna služba zapisovala tudi pikantne podrobnosti iz zasebnega življenja politikov in drugih javnih osebnosti ..., objavljenega 3. maja 2013, se je te dni končala tajna sodna saga zoper avtorja teh vrstic, sprožila pa sta jo tedanji direktor Slovenske obveščevalno-varnostne agencije Sebastjan Selan in njegov pomočnik, tedanji agent Sove Sandi Bonaca, sicer tudi vidni politik Jankovićeve Pozitivne Slovenije. 13. junija 2019 jo je končalo okrajno sodišče v Ljubljani oziroma sodnica Tadeja Borinc Zebić, državno tožilstvo pa se znotraj 8-dnevnega pritožbenega roka ni (več) pritožilo, kar pomeni, da je zadeva zdaj pravnomočna. Čeprav je sodnica tehnično gledano zavrgla obtožni predlog tožilstva, sem tako rekoč oproščen. Vse v tem postopku se je odvijalo tajno, celo sodno uredbo o koncu postopka sem včeraj dopoldne (petek, 12. julija, ob 10. uri in 45 minut) lahko zgolj prebral v posebni sobi okrajnega sodišča v Ljubljani, ob fizični prisotnosti - sicer izjemno prijazne - strokovne sodelavke sodišča, zato tudi ničesar več o tem ne smem objaviti. Kar je sicer absurd prve vrste, saj je bil članek javno objavljen in je tudi še vedno objavljen, ker državno tožilstvo ni nikoli zahtevalo umika članka?! Naj ob tem opozorim na še eno bizarno in pravzaprav zelo žalostno dejstvo, da nobeno vrlo slovensko novinarsko združenje ob tem postopku - zoper novinarja ni niti pisnilo?!

Vse stroške dosedanjega postopka, vključno z nagrado za mojega odvetnika Francija Matoza, pa bodo žal plačali davkoplačevalci.

TOREK, 9. julij

Po objavi našega včerajšnjega članka o napetih dogajanjih znotraj Zveze društev upokojencev Slovenije (ZDUS) nam je svoj odgovor poslal tudi "napadeni" Janez Sušnik, stari-novi predsednik ZDUS (njegovo pismo, v katerem pravi, da se "asociacija na zadnjo večerjo in Judo Iškarijota vsiljuje kar sama po sebi", v celoti objavljamo v nadaljevanju). Sušnik tako med drugim zanika govorice, da naj bi hotel sprivatizirati hotel Delfin, pismo Marjana Sedmaka in drugih s "sovražno vsebino" pa naj bi celo predal svojim odvetnikom!

				Janez Sušnik<br><br>			Janez Sušnik

In zanimivo, o govoricah in očitkih, povezanih z denarjem, ki naj bi ga Sušnik prejel za prestop festivala upokojencev iz Cankarjevega doma na ljubljansko Gospodarsko razstavišče, pa modro molči ...

Pismo in pojasnila Janeza Sušnika, predsednika ZDUS.pdf

NADALJEVANJE ...

Priloge:

Sorodne vsebine

Galerija slik

Teme
Vida Žurga Roland Žel telekom slovenije

objavi na pozareport.si

Zadnji komentarji

Natalija Chvatal

2019-10-19 10:20:48


Kakšen obliž na ranjeno dušo je branje vaših kolumen in gledanje Faktorja, ker si upate. Pred 4 leti sem se umaknila iz Slovenije, ker nisem več mogla dihati (pa ne zaradi bolezni) in iz tropske daljave spremljam propadanje in uničevanje države, ki smo se je tako veselili. Srečujem ljudi iz celega sveta, mnogi, ki so že bili v Sloveniji me sprašujejo, kaj delam tukaj, ko pa imam tako lepo domovino. In moj odgovor: glede na to, da sem videla veliko sveta, si upam trditi, da na tako majhnem koščku ni nikjer na svetu toliko lepot. Slovenija je dragulj Evrope: prekrasna narava, gozdovi, čiste reke, morje, gore, vinogradi, odlična hrana, odlično vino, izjemna geografska lokacija, delovni in pošteni ljudje, pa vendarle... ko je bog delil naravo, jo je vsul na ta majhen košček sveta iz velike vreče, ko pa je delil pogum, samozavest in ponos, pa je bila vreča že očitno prazna. Po vsem, kar slovenski narod dovoli krokarjem in krvosesom pa mislim, da si države niti ne zaslužimo, ker je ne znamo ceniti, sicer pa je tako in tako že ukradena od mafije. Ko smo se osamosvojili, sem mislila, da bomo rabili 5 let, da uskladimo zakonodajo in se navadimo na demokracijo, kakšna zmota, verjetno niti 50 let ne bo dovolj, kar pomeni, da je komunizem ukradel narodu najmanj 100 let!! Koliko zavrtih generacij! Največjo škodo narodu pa so naredili in jo še delajo presstituti in presstitutke ter šolski sitem. Ko ni več morale, je dovoljeno vse. Zato mi je toliko bolj toplo pri srcu, ko se vedno več posameznikov na vseh področjih upa izpostavljati z resnico in pri tem je vajina vloga gospoda Požar in Pertinač neprecenljiva. Še je upanje, pogumno naprej in hvala obema.
Radolf Mitler

2019-10-19 09:21:50


Gnoji!
borut rojc

2019-10-19 08:23:00


Vsak režim enoumja uporablja propagandno mašinerijo kot najmočnejše orožje,tako tudi ta, nekoliko modificirani v Sloveniji danes. Zato Šarec daje vtis lagodnosti in brezbrižnosti, ker so zadeve pod nadzorom, četudi mu ni nič jasno in sploh ne ve, za kaj gre pri vodenju države. Vajen je, da tisto, česar ne zna, drugi postorijo namesto njega. ..Opažam tudi nekaj karakterne norosti pri njem, zato uživa, ko igra na karto strahovlade . Nekoč so se ga bali zaposleni na kamniški občini ; vem, ker sem od tam. Pravzaprav je Šarec od tam, od koder sem jaz. Z žrtvami je obračunaval na način, po izpovedi ene od njih, da so končale praktično na psihiatrični kliniki. Verjamem, da so tudi ti, komiku dali glas podpore na državnozborskih volitvah, le, da je odšel od tam. Razlika od tistih časov do danes je zgolj ta, da se gospoda iz Šmarca danes boji tudi žena. Sposoben je marsičesa od tistega, kar so počeli njegovi vzorniki, morda tudi sorodniki po partijski liniji, s tremi razredi osnovne šole. Po končanem izobraževanju, so pasli ovce in ubijali ljudi...Po nobeni logiki zdrave kmečke pameti, ne more država, kjer se prirejajo volitve, množično znotraj pravosodnega sistema, obsoja nedolžne ljudi, brani pa stokrat dokazane kriminalce, kjer se o človekovih pravicah izrekajo zakrknjeni komunistični zločinci in stare , odslužene partijske kurbe, imeti kdajkoli pomembne vloge v EU-ju in nasploh postati del civiliziranega zahoda. ..Šarec je zgolj ministrant te mafije. Kamničani pač vemo, kako ga je boter, pa ne tisti, birmanski, uvajal in pripravljal za vlogo, ki jo igra danes. Potrebuje le široko divizijsko podporo režimskih medijev, da utiša tiste, ki bi radi prebili dvojni obroč. Mladim uspeva, bežijo preko meje, starodobniki ostajamo in hranimo zadnji naboj v cevi zase. Čeprav niti on ni več tako mlad, poveljnik murgelske divizije. Z vsakim dnem, ko je starejši, se bolj kaže, da ni iz teh krajev, da ni naš. Prišel pa je po isti poti kjer danes vdirajo in obroč prebijajo orientalski divjaki in zamorci. Pa ravno v Šmarco.

Prijatelji

Sašo Lapnaprimer JanezNika PercHiše Natura Ludvik Romšak s.p.Dejan GavrilovićAna VukovičAlenka MedičGoran GerasimovićStefania BojićErnest SkrjanecLaščan ZlatorogBranko GaberTV3 Medias

NAJBOLJ OBISKANO

Zaradi suma nezakonitega imenovanja Vide Žurga in Rolanda Žela zahteva za dostop do biografij, zapisnikov in sklepov