objavi na
pozareport.si

forum

Torek, 19. maj 2015 ob 12:20

Tudi Nina Osenar dobila oddajo pod roko. Celo hvalila se je z esemesi. Bo spet kdo tožil RTVS?
Bojan Požar

Odpri galerijo

Razmeroma precejšnja odškodninska tožba, ki sta jo pevka Natalija Verboten ter njen zasebni in poslovni partner Dejan Bojič, lastnika podjetja Bumerang, d. o. o., vložila zoper RTV Slovenija zaradi domnevne kraje avtorskih pravic na ljubljanskem sodišču, počasi dobiva epilog, hkrati pa na široko odpira vrata Pandorine skrinjice. To, kar je RTV Slovenija - najverjetneje - storila Verbotnovi in Bojiču, na Kolodvorski 2-4 namreč počnejo že leta in leta, le da sta se tokrat končno našla dva dovolj pogumna, si upala in šla na sodišče - po pravico.

DVA POGUMNA, VERBOTNOVA IN BOJIČ, PLUS MATOZ

Za osvežitev spomina. Natalija Verboten in Dejan Bojič vodstvu razvedrilnega programa TVS (program je takrat vodil v. d. odgovornega urednika Petar Radović) dokumentirano očitata, da so jima ukradli ideje za oddajo, ki sta jo - pozor - prijavila na javni razpis RTV Slovenija za razvedrilne oddaje. Po končanem razpisu so jima sporočili, da nista izbrana, potem pa sta ugledala izbrano oddajo - narodno-zabavni šov Slovenski pozdrav (voditelj Blaž Švab, frontman glasbene skupine Modrijani), ki je videti kot preplonkana različica njune prijavljene oddaje z naslovom Pri Jožovcu z Natalijo. Ukradene naj bi bile celo številne najmanjše podrobnosti iz njunega scenarija!
Verbotnova in Bojič sta logično "ponorela", najela zvezdniškega odvetnika Francija Matoza in zoper RTVS vložila odškodninsko tožbo. Zahtevata 125 tisoč evrov odškodnine.
Na ljubljanskem sodišču se sojenje zdaj menda približuje koncu in vse kaže, da bosta Natalija Verboten in Dejan Bojič tožbo tudi dobila, odprto naj bi bilo le še vprašanje zneska odškodnine.

"Kot bi rekel Igor Pirkovič, tudi novi odgovorni urednik razvedrilnega programa na TVS Mario Galunič se že gre nezakonite farse."

Pri tem pa je zanimivo najmanj dvoje.
Prvič. Pri razkritju komunikacije med Bojičem in Igorjem Pirkovičem, sicer urednikom Tednika, že dolgo najbolj gledane oddaje na TVS, se povsem jasno vidi, da pri takšnih ali podobnih javnih razpisih ter posledično prirejenih oddajah na TVS prihaja do množičnih nepravilnosti in celo nezakonitosti. Od prirejenih oziroma zgolj navideznih razpisov pro forma do vulgarnih kraj avtorskih pravic. Celo Pirkovič, ki je Bojiču pisal prek Facebooka, je med drugim zapisal, da "misli, da je bilo javno povabilo (torej razpis) zgolj farsa". Tudi njemu, Pirkoviču, se je - kot je zapisal sam - "zgodilo podobno, ko so iskali koncept za sobotno in nedeljsko popoldne".
"... Pri obeh so bili že odločeni, da ničesar ne izberejo. Imeli so očitno že svoje načrte. Groza." Ja, tako Igor Pirkovič, ki je bil prej tudi že pomočnik direktorja TVS, skratka, popolni insajder na RTV Slovenija, ki prekleto točno ve, kaj vse se tam dogaja ...

NE SE HECAT!

In drugič. Zelo podobna zgodba se je odvila tudi pri aktualni sobotni oddaji Ne se hecat', ki je - po vsem sodeč - prav tako nastala na podlagi scenarija prirejenega javnega povabila. Ta razpis razvedrilnega programa je bil objavljen sredi decembra lani (na spletni strani MMC RTV Slovenija), še pred koncem razpisa (natančneje - že nekaj dni po objavi) pa je Nina Osenar odpovedala sodelovanje na Planet TV (kot voditeljica oddaje Moj dragi zmore, kjer ji je tedanji sovoditelj Marko Potrč sicer šel že blazno na živce), ker je dobila oddajo na TVS. Tako se je pohvalila v SMS-sporočilih, poslanih nekaterim na Planet TV, enega od teh sporočil je videl tudi avtor teh vrstic. Nina Osenar je torej že vnaprej vedela, da bo imela svojo oddajo, čeprav razpis (alias javno povabilo) za taisto oddajo sploh še ni bil končan. Pa ne gre samo za njene esemese, Nina Osenar se je tudi javno, prek medijev, hvalila, da bo imela oddajo na TVS.
Kot bi rekel Igor Pirkovič, tudi novi odgovorni urednik razvedrilnega programa na TVS Mario Galunič se že gre nezakonite farse. Ampak za to svoje početje ima tudi izjemno močno zaslombo. Bine Bizilj, sin Ljerke Bizilj, nove direktorice TVS, je nemudoma dobil stalni scenaristični aganžma pri tej oddaji, generalni direktor RTVS Marko Filli pa je prav tako lahko zadovoljen, saj je sovoditelj oddaje njegov protežiranec, sicer formalno že upokojeni primorski gledališčnik Boris Kobal, ki pa zdaj dodatno služi prek svojega statusa samostojnega podjetnika in vsaj še enega umetniškega društva, imenovanega Pod topoli.
Obupna kakovost in slaba gledanost oddaje Ne se hecat' sta pravzaprav samo logična posledica tega, kako je ta oddaja nastajala. Tako rekoč božja kazen za Maria Galuniča, ki se je iz odličnega in super gledanega paradnega voditelja zabavnih oddaj na TVS prelevil v slabega urednika razvedrilnega programa.
Torej ni naključje, da je Nina Osenar zavrnila sodni poziv na zaslišanje v primeru Verbotnove in Bojiča proti RTV Slovenija. Galunič, Biziljeva in Filli pa imajo za zdaj to srečo, da se še ni našel junak, ki bi tudi v primeru farse Ne se hecat' vložil odškodninsko tožbo ...


				Mario Galunič ima za razpisno farso okoli oddaje Ne se hecat! najboljše možno pokritje, to je Ljerko Bizilj in Marka Fillija. Strah ga je lahko samo kakšne odškodninske tožbe.			Mario Galunič ima za razpisno farso okoli oddaje Ne se hecat! najboljše možno pokritje, to je Ljerko Bizilj in Marka Fillija. Strah ga je lahko samo kakšne odškodninske tožbe.

Sorodne vsebine

Galerija slik

Teme
Nina Osenar natalija verboten Dejan Bojič Petar Radović Blaž Švab Franci Matoz igor pirkovič Marko Potrč Bine Bizilj ljerka bizilj Marko Filli Boris Kobal

objavi na pozareport.si

Zadnji komentarji

Prijatelji

Mira žugeljSašo Lapnaprimer JanezNika PercHiše Natura Ludvik Romšak s.p.Dejan GavrilovićAna VukovičAlenka MedičGoran GerasimovićStefania BojićErnest SkrjanecLaščan ZlatorogBranko GaberTV3 Medias

NAJBOLJ OBISKANO

Tudi Nina Osenar dobila oddajo pod roko. Celo hvalila se je z esemesi. Bo spet kdo tožil RTVS?