Celotni članek je na voljo le naročnikom.
BERITE POŽAREPORT ŽE OD
Ponedeljek, 22. Februar 2021 ob 06:00
Sorodne vsebine
ZADNJE OBJAVE
NAJBOLJ OBISKANO
Komentarji (9)
Feb 24, 2021
0
Ko sem zagledal Pečečnikovo ime sem takoj uvidel, da nova stranka ne bo imela kaj dosti upanja na uspeh. Volilci preprposto ne ljubijo podjetnikov-obrtnikovi, ki se podajajo v politiko, saj jih takoj povežejo s finančnimi koristmi.
Feb 22, 2021
4
Z lahkoto je možno kakati, če imaš diareejo
Feb 22, 2021
8
...Došel je, došel Zeleni Jure.....rdeče prekrito z zeleno....Nekakšna lubenica bi se reklo....
Feb 22, 2021
17
Ob prevarantih kot je debelušni Leben, ki se očitno ne prehranjuje nič kaj zdravo in ekološko, bo zelenega in naravnega v Sloveniji čedalje manj. Na koncu zemlja in zidovi vse prekrijejo ; strupene odpadke, kanalizacijo nad vodnim zajetjem, lakirnico na pitni vodi. Ne prekrije pa noben plašč ali bunda Lebnovega visečega trebuha. Zanima me, kaj teleban po izgledu lahko svetuje človeku kot je Pečečnik ? Takšen model je lahko uporaben zgolj kot vez med podjetjem in mafijskim ustrojem države. Vendar, zdaj na oblasti nista več Cerar ali Šarec in niti to več ne pije vode. Telefonskih številk tistih, ki odločajo zdaj pa Leben nima.
Feb 22, 2021
28
Če bi bila samo maketa je to relativno majhen problem. Problem je ob MAGNI največja projektantska zabloda Drugi tir, ki so jo spretno zahtevali Italijani od Slovencev, zato da bi imeli priklop v tuneli na Luko v Trstu. Ko so njihovi projektanti spoznali zablodo so se spretno umaknili in zato je podpisan tajni sporazum (več o tem g. Gregorič). Naši geologi in projektanti pa so z vsem znanjem in računalniškim programom BIM začeli projektirati na plazovitem terenu poznanem že v Italiji pred 1941. Tudi kasnejše vrtine (zadnje geološke raziskave) niso pokazale nič (tako trdi Žitnik, 2TDK). Ko pa so odkopali pa so začela tla usuvati. Rešitev bo klasična in znana, z dodatnimi deli in denarjem sanirali izjemen inženirski projekt, ki ga projektantom priznavajo njihovi kolegi. Vse to je šele začetek v flišastem pobočju do nadmorske višine 200m ,nato pa sledijo kraške jame z viadukti pod zemljo. Samo tako brezglavo naprej gre vsak, ki ima težave z razumom. Zakaj se pri tem projektu ne sme obračunati projektantska odgovornost, je podobno vprašanje kot pri drugih strokah. Odgovor je preprost: zato, ker bi konglomerat projektantov po logiki tržnega gospodarstva odšel v bankrot. Za primerjavo: izjemna referenca za projektiranje je Šentviški predor, ki je zaprt 25 dni v letu ali skupaj 6,8%. Za primerjavo, če imate pri avtomobilu servis na vsakih 15.000 km, potem bi imeli avto v garaži kot nevozen okoli 1024 km ali pri povprečni hitrosti 60 km/h vaš avto ne bi bil vozen za okoli 17 ur. Kako bi ljudstvo vpilo in govorilo kakšen slab avto je to! Pri predoru pa zavije na obvoz in MORA biti tiho za vse ukradene ure voznikov, ki so jih podarili razvoju neke navidezne stroke.