Celotni članek je na voljo le naročnikom.
BERITE POŽAREPORT ŽE OD
Sorodne vsebine
ZADNJE OBJAVE
NAJBOLJ OBISKANO
Komentarji (8)
May 11, 2024
0
Vroča dekleta čakajo na vas na --- Top25.fun
May 09, 2024
2
Joze, pa se to: pri Spancih je hitrost v tunelu in ven njega enaka! - zaradi varnosti! Pa se o Niskih diplomah na DARS'u (najverjetneje kupljenih po najnizji ceni): odcepi na Ljubljanski kroznici so glavni, kroznica je pa odcep.
May 09, 2024
1
Desni niso nič boljši...itak so vsi zlizani skupaj, levi in desni...saj, zato pa nobena afera nikoli ne dobi epiloga!!! Vse svinje jedo iz istega korita in jaz res ne vem, kako, da to še ni vsem jasno.
May 09, 2024
24
Problem pretočnosti je v projektiranju premikanja objektov (avtomobilov) na dveh voznih pasovih in predvsem pri izvoznih odsekih. Če ne razumeš, kaj pomeni hitrost 100 km/h na voznem pasu in potem hitrost 40 km/ na odstavnem pasu pomeni da si KOLESAR, resnično in v glavi! Pri nas so izvozni pasovi in krivine na izvozih 40 km/h kar je značilno za statično obravnavanje prometa. In zato imamo principielno projektirane zamaške na celotnem avtocestnem križu. Ni napake! Kdor tega ne razume, naj umirjeno čaka v izstopni koloni, ker je kriv kot investitor za bedarijo v projektiranju!!! Še huje, zato ker so generirani zamaški najameš akademika, da ti simulira kaos na cestah in tako daš zaslužiti svojim znancem kolegom. V arhivih DARSA imajo take študije!!! PRAVILO: sprememba hitrosti na voznih pasovih je lahko do 15 km/h in pri hitrosti okoli 120 km/h potrebuješ za spremembo okoli 6 do 8 sekund ali nekaj med 200 do 250 m razdalje. To si naj zapomnijo vsi vozniki, ko naletijo na uradno določen čep na koncu zožitve, kjer so znaki zožitve na razdalji okoli 25 m. To pa je primerna hitrost za 15 km/h kar je čisto dovolj da zanesljivo ustvarja zamaške in predvsem nalete. Še enkrat prometnik, ki ima doma avto tipa FIČO ali uživa v kolesarjenju v službo ne more in ne sme biti projektant avtocest!!! Kdor se je v osnovni šoli bal matematike in fizike ter se je vpisal na smeri, kjer tega znanja nimajo in je zaradi topoglavosti učnih programov postal delno uporaben, predvsem pa delno družbeno koristen diplomant fakultet, kjer mrzijo naravoslovje, je idealen za mukotrpno razglabljanje o prometnih zamaških in predvsem za načrtovanje avtocest.
May 09, 2024
16
...No, dežela vzhajajočega sonca je le streljaj daleč od Filipinov, razumljivo, da modeli iz Darsa potrebujejo delovno silo, pa ne za gradnjo ali vzdrževanje avtocest naše ljube nam deželice....Pomanjkanje eksotičnin maserk s spretnimi prstki v onih hramih sprostitve postaja takorekoč že vladni problem........ Bojda za potovanja PV in njegove prelestne v oddaljene pacifiške z lepimi plažami obdane nekdaj neuvrščene deželice, intenzivno obnavljajo ono Brozovo jahto Galeb, ta se bo po novem imenovala Golob.....Nujna investicija bo zelo pocenila zelo zahtevna državniška potovanja PV in one, ter vseh častilcev njunega lika in dela.....Sredstva iz novcev za obnovo po poplavah so že zagotovljena....."Za vodo gre", pa naj bodo to reke ali morje....anede....Itaq
May 09, 2024
23
Kako prefinjeno nas kradejo, poleg vsega plačanega so verjetno tudi dnevnice, pa poslovna darila, eno darilo za gostitelja eno za gosta, tako kupujejo in si talajo darila ki niso poceni. Za "domačo rajo", pa zbiramo zamaške. Kolesarske steze so za tiste ki si kopijo subvencionirana kolesa, delovni ljudje, pa itak nimajo še za avtobus. Enim subvencija drugim, pa delavska karta za avtobus, to je pravičnost in sociala.
May 09, 2024
39
Včeraj sem bil na sestanku, kjer so predstavniki zdajšnje oblasti vneto zagovarjali stališče, da razširitve kakršnihkoli cest Slovenija (lepa, zasanjana državica) ne rabi. Mi rabimo kolesarske poti so trdili, naj ljudje prevažajo tovore na kolesih in se prevažajo v službo s kolesi. Baje je to v skladu s politiko SvoboDe s paradigmo, ki jo je slavnostno obelodanil PV: ljudI je treba obdavčiti, da ne bodo zapravljali za neumnosti. Ko jih bomo obdavčili bodo imeli standard za kolesa. Kot v Venezueli.
May 09, 2024
37
Naj se jim zatakne v grlu, bedniki. Imajo oblast, nimajo pa toliko denarja, da bi si plačali potovanje na Japonsko in videli kaj je delo in učinkovitost tega dela. Ravno prišli iz potovanja na Japonsko, kjer so si mladi slovenski kadri - sami plačali vse, tako, da so varčevali in si privoščili 18 dnevno potovanje. Agencije ne navajam, da ne bo fovšije. Vsi ti mladinci pridno delajo doma na kmetijah, ali pa v bolnicah in zdrav. domovih, pa še kakšen upokojenec je bil zraven. Glede na to, kako so Japonci učinkoviti, je bil Darsov sestanek 1 dan, ostalo pa so si najbrž ogledovali učinkovit javni prevoz, tako, da lahko upamo, da bo v naslednji delegaciji Bratušek & Co. Pa še tole - glede na število prebivalcev, so japonske avtocesto zgledno pretočne, da ne govorimo o prefekturi Tokio s 36 mio . Tako, da ni čisto jasno, kaj so tam delali. Verjetno gledali pogostnost vlakov na glavni železniški postaji s Shinkansenom na čelu. Japonci se vozijo na dolge razdalje ravno z njim, da ne bo pomote, ker ni nobene računice, da bi se iz Kyota v Tokio vozili z avtom - cca 600 km, ko te vlak pripelje v 2,45 ure. Vprašanje za vrle Darsovce - ste vprašali, kakšna je gostota prometa na njihovih avtocestah? Samo vprašam - če so vam znane razdalje med mesti v tej državi.