objavi na
pozareport.si

forum

2013 Pozareport

Sreda, 24. april 2013 ob 14:38

Vir iz Adrie Airways. Zastonj letalske karte so bile statusni simbol elite!
Od politikov do manekenk. Famozni spisek slovenskih pomembnežev, ki so dobivali brezplačne letalske vozovnice ali pa zanje plačevali samo po 10 evrov, je trenutno najbolj zaželeni spisek na sceni
2013 Pozareport

Odpri galerijo

Rezultati posebne interne revizije v Adrii Airways, ki so jih danes delno objavili v časopisu Dnevnik, so menda totalna "tempirana bomba".
Razkrivajo namreč, kako so se v slovenskem državnem letalskem prevozniku vsepovprek razdeljevale brezplačne vozovnice (ali pa vozovnice po simbolični ceni 10 evrov), ki jih niso dobivali samo člani vodstva Adrie in njihovi družinski člani, ampak tudi številni "znani" Slovenci, od manekenk do politikov. Gre za daljši seznam, na katerem so nekdanji in aktualni ministri ter njihovi družinski člani, nekdanji evropski poslanec in njegova družina, družinski člani nekdanjega predsednika nadzornega sveta Adrie Airways, vodilni v družbah, kjer je večinski lastnik država, ter spet seveda njihovi družinski člani, lobisti, športniki, bankirji, in kot že rečeno tudi manekenke.
Brezplačne vozovnice so se množično delile v času predprejšnje uprave Adrie Airways, ki jo je vodil znameniti Tadej Tufek. Samo v letih 2009 in 2010 so jih razdelili kar 1300! Pri čemer moji viri opozarjajo, da Tufek in tedanji član uprave Marjan Ravnikar pri tem početju "nista bila glavna," to naj bi obvladovala predvsem tedanji komericialni direktor Adrie Airways Tomaž Kostanjšek in njegov pomočnik Tomaž Škofic.
Mimogrede, Kostanjšek je medtem postal predsednik uprave Kompasa, Škofic pa je znotraj Adrie, pod sedanjim predsednikom uprave Markom Anžurjem, celo napredoval.
Tadej Tufek, ki je po svojem odhodu iz Adrie Airways drastično poniknil (nihče ne ve(?!), kje je, pojavlja se samo na družabnem omrežju Linkedln; prej pa je bil povsod zraven, tudi na najbolj obskurnih modnih revijah, in javnost se ga verjetno spomni tudi po tem, da je takoj po izvolitvi vlade Boruta Pahorja želel na vsak način postati prvi človek Petrola), menda ni nikoli točno doumel, kaj pomeni komercialna dejavnost pri letalskemu prevozniku, kar naj bi "odlično izkoriščala" oba Tomaža, Kostanjšek in Škofic.
Delitev takšnih vozovnic sta ustavila šele člana nove Adriine uprave, Klemen Boštjančič in Robert Vuga. Ko so nadzorniki Adrie Airways pozneje hoteli zamenjati Boštjančiča, je hitro zakulisno operacijo vodil Vinko Može, nekdanji dolgoletni politično zelo vplivni prvi človek Aerodroma Ljubljana. Vinko Može je nameraval namesto Klemna Boštjančiča postaviti - ravno Petra Kostanjška.
Po nekaterih informacijah naj bi bil ključni razlog poskusa takratne zamenjave Boštjančiča s Tomažem Kostanjškom blokada razdeljevanja brezplačnih letalskih vozovnic.
Moji viri pravijo, da so brezplačne vozovnice za polete Adrie Airways veljale kot statusni simbol pripadnikov slovenske elite, čeprav bi jih večina tistih, ki so jih "dobivali" zastonj, sicer zlahka plačali - iz svojih žepov.
"Veste, ne boste verjeli, kdo vse je telefoniral na Adrio, naj mu dajo zastonj vozovnico," pripoveduje zanesljiv vir iz Adrie Airways, ki (povsem razumljivo) želi ostati neimenovan. "Naša elita se je prostituirala za 250 evrov, če je bila takšna cena letalske vozovnice." Če elitneži že niso zahtevali brezplačnih vstopnic, so pa hoteli vsaj "free-upgrade" iz ekonomskega v poslovni razred.
Sicer pa je nekdanja uprava Adrie pod vodstvom Klemna Boštjančiča, kot je že znano, vložila odškodinske tožbe ter kazenske ovadbe zoper Kostanjška in Škofica, zaradi, no - pozor, sklepanja fiktivnih posredniških pogodb pri prodaji letalskih vozovnic. Kljub temu je Tomaž Škofic v službi še napredoval(!), njegov soimenjak Kostanjšek pa je postal celo prvi človek Kompasa, ki je sicer v lasti hrvaškega družbe Adriatica.net. Ko je Kostanjšek zapuščal Adrio Airways, je menda dejal, da se bo zagotovo še vrnil.
Marjan Ravnikar se je po odhodu iz Adrie začasno zaposlil kot finančnik v radijski družbi Infonet, Klemen Boštjančič je do nadaljnjega še vedno zaposlen na Adrii Airways, Robert Vuga pa se ukvarja s prodajo jekla v Italiji.
Poimenski seznam "srečnih" privilegirancev, ki so imeli dostop do brezplačnih letalskih vozovnic, je ta hip najbolj "vroča roba" na sceni ...

Sorodne vsebine

Galerija slik

Teme
Tadej Tufek Marjan Ravnikar Tomaž Kostanjšek Tomaž Škofic Markom Anžurjem Boruta Pahorja Klemen Boštjančič Robert Vuga Vinko Može

objavi na pozareport.si

Zadnji komentarji

Janez Kepic-Kern

2019-09-27 13:53:32


TAKOLE SE JE LETA 1989 ZGODIL ZLOM TOTALITARNEGA, NEDEMOKRATIČNEGA EX KP, ZK KOMSOCIALIZMA ! Zašli smo se zdi – v neko nenaravno stanje, ko ex KP, ZK stranke SD, LEVICA. LMŠ, DESUS, SAB, SMC enako totalitarnot svoje oz. ex KP, ZK oblasti – skušajo podaljševati – preko demokratičnega PARLAMENTA naše R. SLOVENIJE. Se zdi. Bog daj – en lep dober dan vsem skupaj. Na ustanovitvi dr. Ruplove SDZ v letu 1989 v CANKARJEVEM DOMU sem celo bil in čiso zasebno – brez povezave s komerkoli nastopil. Zavzel sem se za to, 1. da naj t.i. ZK – SAMA SESTOPI z monopolne oblasti, ker podaljševanje enopartijskega sistema – nima – NOBENEGA SMISLA VEČ. 2. Politično vodenje z nekakšnih “delavskih” vidikov – GOSPODARSTVA- v dobi digitalizacije je ČISTI NESMISEL IN ZAVIRAJOČA TENDENCA. 3. UREDITEV ODNOSOV, PORAČUN, DELITEV DOLGOV, KI JIH JE “pridelala” EX “TITO SFRJ” z ostalimi ex YU republikami oz. narodi – sem – zahteval. 4. Zavzel sem se tudi – za ustanovitev VSESLOVENSKEGA NARODNEGA SVETA – za obravnavo in izdelavo uporabnih sodobnih konceptov razvoja, izbojšanja stanja – na temeljnih strateških področjih – sem tudi terjal. Do realizacije takega VSESLOVENSKEGA NARODNEGA SVETA – koz vemo – še do danes – NI PRIŠLO. Iz znanih razlogov seveda: pokomunistični akterji, SD, DESUS, LEVICA LMŠ itd. še vedno branijo “totalitarni, “socialni” ex KP, ZK model, kar jim zagotavlja, daje možnost – BITI PRI “KORITU – DELANJA POLITIKE”, – BITI PRI “KORITU” DRŽAVNEGA DENARJA: imeti dostop do dobro ali predobro plačanih služb in položajev itd. Skratka. SDZ vedno agilnega dr. D. RUPLA – JE HITRO – RAZPADLA. A bila je SDZ DR. D. RUPLA – pomemben prelom, konec EX KP, ZK KOMSOCIALIZMA. Ex ZK se je morala preimenovati, SZDL – pa ukiniti. L.R. JANEZ K. KERN KOMENDA P.S. Več na "SLOVENIANA", NA: sloveniana.si

Prijatelji

NAJBOLJ OBISKANO

Vir iz Adrie Airways. Zastonj letalske karte so bile statusni simbol elite!