Potem ko so na twitterju javno razkrinkali solzavo zgodbo o "belem božiču", ki jo je objavil radijski in televizijski zvezdnik Marko Potrč in v kateri je šlo zgolj za prikrito oglaševanje avtomobilske znamke BMW, je užaljeni Potrč v svojem značilnem slogu najprej - na twitterju - obračunal s kritiki, potem pa otročje zaklenil svoj twitter profil, da mu nihče ne bi mogel nič čivkniti nazaj. Poznavalci sicer pravijo, da gre za hudo poslovno napako, saj se Marko Potrč med drugim trži kot "influencer", vplivnež, tako zaklenjeni twitter profil pa mu že vnaprej onemogoča širšo občinstvo in posledično bistveno manjšo odzivnost prikritega oglaševanja, ki ga Potrč opravlja prek družbenih omrežij. Je pa seveda vprašanje, ali bo znamko BMW (oziroma podjetje A-Cosmos), potem ko je bila zgodba o belem božiču na tak način javno razkrinkana, sploh še zanimalo sodelovanjem z Markom Potrčem ...