Ste med tistimi, ki se jim zdi sodobna tehnologija preveč zapletena? Kaj pa, če bi vam njene prednosti na razumljiv in enostaven način predstavila Katarina Čas? Ena bolj uspešnih slovenskih igralk je nov obraz oglaševalske kampanje Telekoma Slovenije, ki so jo zasnovali v sodelovanju s podjetjem Pristop, v katerih skozi oglase Katarina na sproščen in neposreden način prikaže vse prednosti, ki jih ponuja NEO. Večkrat mednarodno nagrajena platforma za pametno življenje je rešitev, ki je v slovenske domove prinesla popolnoma nov način spremljanja TV in ostalih vsebin, saj jih poiščete kar z glasom. Prav tako NEO omogoča povsem enostavno upravljanje naprav pametnega doma, kot so pametne vtičnice, pametne žarnice, različni senzorji itd. NEO torej prinaša neskončno priložnosti za zabavo. Zabavno pa je bilo tudi v zakulisju snemanja, kjer je Katarina v enem izmed kadrov pokazala svoje spretnosti s košarkarsko žogo. Kako se je razpletlo, si boste lahko ogledali v enem izmed prihodnjih TV oglasov, namignemo lahko le, da žoga ni pristala na povsem načrtovanem mestu. (Reklamno sporočilo)
Komentarji (2)
May 09, 2020
1
Pri vseh teh medijskih zadevah in predvsem stroških me zanima samo eno, in vem, da nikoli ne bom dobilodgovora, čeprav bi ga z lahkoto lahko ugotovili. Koliko se bo zaradi predvidevam prekomernega plačila tej osebi povečala prodaja? Torej vprašanje je: Koliko so jo plačali? Koliko se bo promet od prodanih od nje reklamiranih idzelkov povečala prodaja v naslednjem 6 mesečnem obdobju oziroma v obdobju predvajanja reklama ali neposredno po tem obdobju? Če se ne bo: kdo bo odgovoren za nepravilno odločitev o njeni izbiri oziroma o celotni reklamni kampaniji? Ali bo dobil brco? Taki so kriteriji v tujini, tu pri nas?
May 09, 2020
0
Je gospe, žalostnih oči, zmanjkalo tretjerazrednih vlog v Hollywoodu, da se pojavlja v domačih reklamah? Ona se je vrnila z dolarji v žepu, Bizovičar si je pa našel drugo. Punca sicer o igralstvu bolj malo ve ; tudi v reklami se le bedasto nasmiha. Je pa očitno kot nekdanji partner, deklica za vse. Če je za Telekom, faktor Katarina Čas, potem naj bo.