objavi na
pozareport.si
Posli & finance

Torek, 26. Maj 2020 ob 06:44

GoOpti: Nova pisma, nove obtožbe. Denarja ne vračajo, na mejle ne odgovarjajo, direktor pa grozi: Stečaj?!
Afera GoOpti (II.)
Bojan Požar

Odpri galerijo

Marko Guček, direktor podjetja GoOpti, priznava: Vračanje denarja bi pomenilo stečaj ... (foto: Bobo)

Potem ko smo včeraj objavili odmevno pismo bivših in sedanjih zaposlenih na podjetju GoOpti (tukaj), so se nam oglasili direktor podjetja Marko Guček ter še ena od prizadetih strank, katere ime in priimek sta znana uredništvu, vključno s priloženo dokumentacijo. Opomba: Pisma, ki jih objavljamo v nadaljevanju, niso redigirana, niti lektorirana.

ANONIMKA ŽELI POVZROČITI STEČAJ

"Spoštovani g. Požar,

posredujem prošnjo za objavo nasprotnih dejstev. V dopisu se osredotočamo na neresnične zapise, ki ste jih prejeli. Trenutna situacija na GoOpti je posledica znanih dejstev. Meje so še zdaj zaprte in ne leti skoraj nobeno letalo, kar pomeni, da je jasno kako to vpliva na nas in zakaj ne moremo še opravljati prevozov.

Trenutno čakamo na 3. sveženj ukrepov in upamo, da bodo tudi nas dodali med tiste, ki lahko izstavljajo vavčerje, saj smo v isti situaciji kot turistične agencije in organizatorji dogodkov. V kolikor nas ne bodo dodali, bomo morali ukrepati v skladu z zakoni. Želimo si, da bo čim več naših strank sprejelo promocijske kode, ki jih bomo podaljšali do konca leta 2022.

Ta anonimka je prišla na dan, ko smo ravno vsi lastniki podpisali predpogodbo z novim lastnikom in tako zagotovili svež kapital ter poplačilo vseh dolgov. Deluje kot da anonimka želi čim prej sprožiti zahtevke in dejansko povzročiti stečaj. Vsekakor ta anonimka ne predstavlja mnenja zaposlenih, ampak morda le nekaj odpuščenih in tistih, ki se trenutno še izogibajo vročitvi. V podjetju smo motivirani k nadaljnim projektom in vsekakor si želimo, da se čim prej povrne tudi povpraševanje za povezave na letališča." Lep pozdrav, Marko Guček, CEO

Celotno pismo Marka Gučka, direktorja podjetja GoOpti.pdf

MOGOČE PODUK ZA BODOČE UPORABNIKE

"Spoštovani,

prebral sem članek, ki so ga poslali zaposleni v GoOpti. Osebno sem vplačal prevoz z GoOptijem do letališča Zageb za 6 oseb. Pošiljam vam zgodovino obvestil s strani GoOpti, ki so v mnogih pogledih smešna, če žal ne bi bila resnična. Na telefonske številke nisem mogel priklicati nikogar, bil pa sem podučen, da se na GoOpti lahko obrnem preko elektronskega sporočila. To sem tudi storil in jim dvakrat podal zahtevo za povračilo vplačanega zneska, saj so oni odpovedali prevoz (sicer objektivne okoliščine), vendar bi morali denar vrniti na moj tekoči račun. V obeh primerih nisem dobil nobenega odgovora!!!!!

Mogoče je to poduk za bodoče uporabnike GoOpti, če ne bodo šli v stečaj ali enostavno izginili z dolgovi do uporabnikov, ki so plačali njihove usluge." E.N.

KO DIREKTOR PRIZNA: VRAČANJE DENARJA POMENI STEČAJ?!

Pri tem je verjetno zanimivo, da je Marko Guček, direktor podjetja GoOpti, ki se je po včerajšnjem pismu zaposlenih na našem portalu obrnil tudi na poslovni časnik Finance, za Finance izjavil, pravzaprav direktno priznal (vir), da če bi takoj vračali predplačila, bi podjetje res šlo v srečaj ...?!

Sorodne vsebine

Galerija slik

Teme
goopti Marko Gucek

objavi na pozareport.si

NAJBOLJ OBISKANO

GoOpti: Nova pisma, nove obtožbe. Denarja ne vračajo, na mejle ne odgovarjajo, direktor pa grozi: Stečaj?!