objavi na
pozareport.si

forum

#d81920
Zadnje objave
author profile
7 DNI V TEDNU

Pon, 29. jun 2020 ob 07:06

Odpri galerijo

Vir: Pop TV in Mediana, 28. junij

Res je, če vam že slučajno ne lažejo z anketami, vas pa prav bizarno zavajajo z naslovi. Dokaz: poglejte 24ur! Na tej televiziji so sinoči objavili najnovejšo, junijsko anketo agencije Mediane, članek o tej anketi pa so na portalu 24ur.com naslovili takole: "Priljubljenost padla tako SDS kot LMŠ, pridobiva pa SD s Tanjo Fajon na čelu" (vir).

Tehnično sicer korektno, ker pa naslovi vedno poudarjajo bistvo objavljenih zapisov in ker ljudje - žal - večinoma itak berejo samo naslove, je povsem očitno, da gre za pri tem naslovu za eklatantno in namerno uredniško zavajanje bralcev portala. Kot avtorica članka je sicer navedena novinarka Suzana Perman. Zakaj? Poglejmo anketne podrobnosti:

- Anketa Mediane je ugotovila drastičen padec LMŠ, za 3,7-odstotne točke, ki je pristala za znano prelomnih 10 odstotkih

- SD se je resda dvignila za 1,7-odstotne točke, kar pa pomeni zgolj za 0,1-odstotne točke več od rasti Levice, pri čemer je SD pristala na četrtem mestu, Levica pa na tretjem

- Daleč največji skok navzgor po priljubljenosti pa so naredili pri SMC (za več kot 5x) in Desusu (za skoraj 100 odstotkov)

To pomeni, da bi se novinarsko profesionalno in novinarsko pošteno moral naslov tega članka na 24ur.com glasiti kvečjemu takole: "Hud padec LMŠ, SD - kljub Tanji Fajon - še vedno za Levico, močno pa pridobivata SMC in DeSUS"...

nalagam...
Komentarji
Zadnji komentarji

Zadnji komentarji

Facebook
Twitter

NAJBOLJ OBISKANO