objavi na
pozareport.si

Petek, 18. Junij 2021 ob 06:00

Ko se šefi enih pošt vedejo kot politkomisarji, globoka občina pa je še bolj globoka od globoke države (II)
Požareport

Odpri galerijo

Slika je simbolična

Objavljamo pojasnilo Pošte Slovenije na kolumno Tina Mamića z naslovom "Ko se šefi enih pošt vedejo kot politkomisarji, globoka občina pa je še bolj globoka od globoke države", objavljeno 13. junija.

"Na spletnem portalu Požareport je bil 13. 6. 2021 objavljen članek "Ko se šefi enih pošt vedejo kot politkomisarji, globoka občina pa je še bolj globoka od globoke države", v katerem avtor izraža nezadovoljstvo z dostavo brezplačnikov Vipavska in Domovina. V nadaljevanju podajamo pojasnilo.

V Pošti Slovenije distribucijo nenaslovljenih pošiljk opravimo na podlagi naročila stranke. Stranka ima možnost naročiti dostavo vsem gospodinjstvom ali po posebnih kriterijih, kot so občine, del naselja, podjetja, v določenih primerih, kjer gre za informativno, humanitarno ali izobraževalno vsebino javnega značaja (torej ko ne gre za reklamni material), pa tudi za gospodinjstva z nalepko Akos. Reklamacijo na dostavo je v skladu s Splošnimi pogoji izvajanja storitev prenosa nenaslovljenih in delno naslovljenih pošiljk možno vložiti v roku petih delovnih dni po izvedeni storitvi. Za uspešno reševanje reklamacij potrebujemo čim več konkretnih informacij, ki se nanašajo na morebitno nepravilnost. Morebitne nepravilnosti preverjamo konkretno na lokalni pošti in pri pismonoši, ki dostavlja na naslovu, oz. stopimo v stik tudi s konkretnim prejemnikom, da preverimo, ali je reklamirano pošiljko dejansko prejel.

Za dostavo brezplačnika Vipavska konkretnih reklamacij nismo prejeli, bomo pa v naslednjih dneh zadevo preverili na terenu. Vsekakor pa ostro zanikamo navedbo, da gre pri tem za povezavo s politično vsebino brezplačnika.

Brezplačnik Domovina smo v Pošti Slovenije dostavljali vsem gospodinjstvom v Republiki Sloveniji, ki nimajo nameščene Akos-ove nalepke o prepovedi vročanja reklamnega materiala. Od naročnika smo po opravljeni distribuciji prejeli reklamacijo, ki je bila podana v skladu s splošnimi pogoji in konkretizirana. Pri preverjanju distribucije na področjih, navedenih v reklamaciji, smo ugotovili, da je bil brezplačnik dostavljen skupaj z ostalimi letaki, ki so bili predvideni za dostavo na ta dan, in da so ga dobili prejemniki, ki nimajo nameščene Akos-ove nalepke (dejansko so podali pripombe večinoma naslovniki, ki so imeli nameščeno nalepko Akos in za katere dostava brezplačnika ni predvidena).

Reklamne letake ter brezplačnike sicer za distribucijo zlagamo strojno, zato dopuščamo možnost, da je v posameznem kompletu izvod brezplačnika manjkal, za kar se tako naročniku kot naslovnikom, ki nimajo nalepke Akos in izvoda brezplačnika Domovina niso prejeli, vljudno opravičujemo.

V interesu Pošte Slovenije je, da storitve izvajamo kar najbolj kakovostno in v zadovoljstvo svojih uporabnikov, za kar si bomo prizadevali tudi v prihodnje.

S spoštovanjem, Jasmina Roškar, direktorica Odnosov z javnostmi Pošte Slovenije

Sorodne vsebine

Galerija slik

Teme
tino mamić

objavi na pozareport.si

NAJBOLJ OBISKANO

Ko se šefi enih pošt vedejo kot politkomisarji, globoka občina pa je še bolj globoka od globoke države (II)