Celotni članek je na voljo le naročnikom.
BERITE POŽAREPORT ŽE OD
Sobota, 8. Junij 2019 ob 08:54
Sorodne vsebine
ZADNJE OBJAVE
NAJBOLJ OBISKANO
Komentarji (3)
Jun 08, 2019
11
To je delo strank na levici, ki si ne želi, da bi slučajno bilo preveč slovenskih otrok, ki niso za njih pravilno indoktrinirani. Zato ne upoštevajo sodišč in bodo zadevo vlekli, dokler se bo dalo.
Jun 08, 2019
17
Ker v "Butalah" drugorazredni narod spi, komunistična stara in mlada udbomafija uporablja vsa sredstva, za doseganje svojih mafijskih poslov.
Jun 08, 2019
17
Štirinajst neizvršenih veljavnih odločb Ustavnega sodišča RS je sramotna podoba kilave ustavnosti in šepave vladavine prava, kakršno v praksi izkazujejo izvoljeni vrhovi zakonodajne veje oblasti (Državni zbor RS) in izvršilne veje oblasti (Vlada RS). Zadnje samopašno posmehovanje in pobalinsko preziranje veljavne ustavnosti in vladavine prava s strani ministra za šolstvo dr. Jerneja Pikala (SD) in Šarčeve vlade zgovorno kažeta, da Šarčeva vlada in "manjšinska" koalicija LMŠ, SMC, SD, SAB in Desus naduto neustavno in nedemokratično vztrajata pri preziranju, nespoštovanju, neuresničevanju in neizvrševanju veljavnih odločb Ustavnega sodišča RS ter z najnovejšo novelo le še porogljivo poglabljata neustavnost in nezakonitost na področju izvajanja obveznih programov devetletke ter še naprej vztrajata pri neustavni in nedemokratični hudi diskriminaciji dela otrok slovenskih državljanov in davkoplačevalcev. Več kot očitno je, da bi moralo imeti Ustavno sodišče RS v naši ustavno-pravno invalidni državi moč in pristojnost, da po dveh letih neizvršitve veljavne ustavne odločbe s strani poklicane in pristojne vlade in državnega zbora RS samostojno izjemoma zakonodajno uveljavi ustavno odločbo oz. ustrezno dopolni, spremeni in popravi sporno zakonodajo. V takem primeru, ko bi moralo Ustavno sodišče RS zaradi ustavno-pravne, politične in etične nekooperativnosti ali nesposobnosti Vlade in DZ RS zaradi uveljavljanja in izvrševanja veljavne Ustave RS prevzeti izjemoma vlogo zakonodajalca, bi moralo Ustavno sodišče RS imeti tudi moč in pristojnost, da izjemoma suspendira oz. razpusti Vlado RS in Državni zbor RS, ki nista pripravljena, voljna in sposobna izvajati veljavne Ustave RS ter veljavnih odločb Ustavnega sodišča RS. Vlada in Državni zbor RS, ki ne izvršujeta in ne uresničujeta veljavnih odločb Ustavnega sodišča RS, se pred mednarodno javnostjo izkazujeta kot nosilna povzročitelja neustavnosti in brezpravja v RS, s tem pa tudi kot ključna generatorja neenakosti, nesvobode in nedemokratičnosti v RS. Jasno je, da v vsakdanji praksi ustavno-pravno invalidna Vlada RS in DZ RS tudi pred mednarodno javnostjo in pred pristojnimi forumi EU nimata potrebne kredibilnosti, kadar se verbalno in demonstrativno zavzemata za uresničevanje načel veljavnega mednarodnega prava med državami EU. Ne po besedah, po dejanjih se ocenjuje delovanje pristojnih državnih funkcionarjev in organov v RS. In vsako odstopanje od veljavne Ustave RS je "strel v lastno koleno" politične in demokratične zrelosti ter kulture.